Peter Greens Fleetwood Mac er riktig ja.
Første singel var "Rambling Pony" og I Believe My Time Ain`t Long"
Vil mene at det går an (litt forenklet?) å si at MF før 69/70 var (britisk) blues og FM etterhvert med Christine inn og Peter Green ut så gled det vel over til å bli mer tilnærmet pop.
Sitter akkurat nå og lytter til denne.
Fleetwood Mac "Vintage Years" DeLuxe two record set.
Her live i Njårdhallen 68 (?) hvor jeg knipset dette.
Jeg likte godt begge versjoner 60 og 70 åra jeg.
Liker godt Christine (Anne) Perfect sin stemme, det er utgitt ny cd 2008 med Complite Blue Horizon Sessions.
http://www.platekompaniet.no/cdproduct.asp?id=88697192162
Mick Fleetwood Blues Band på fjorårets Notodden bluesfestival var (også) en højdare.
Tok mange bilder (trodde jeg :-[ ) , men her er et av bandet uten at Mick kan skimtes.
Ikke bare bare og bruke et (nytt) kamera (Panasonic -FX35) for første gang direkte under slike forhold.
Kom hjem med ca. 40 bilder færre en jeg hadde knipset
Mvh.KW
Første singel var "Rambling Pony" og I Believe My Time Ain`t Long"
Vil mene at det går an (litt forenklet?) å si at MF før 69/70 var (britisk) blues og FM etterhvert med Christine inn og Peter Green ut så gled det vel over til å bli mer tilnærmet pop.
Sitter akkurat nå og lytter til denne.
Fleetwood Mac "Vintage Years" DeLuxe two record set.
Her live i Njårdhallen 68 (?) hvor jeg knipset dette.
Jeg likte godt begge versjoner 60 og 70 åra jeg.
Liker godt Christine (Anne) Perfect sin stemme, det er utgitt ny cd 2008 med Complite Blue Horizon Sessions.
http://www.platekompaniet.no/cdproduct.asp?id=88697192162
Mick Fleetwood Blues Band på fjorårets Notodden bluesfestival var (også) en højdare.
Tok mange bilder (trodde jeg :-[ ) , men her er et av bandet uten at Mick kan skimtes.
Ikke bare bare og bruke et (nytt) kamera (Panasonic -FX35) for første gang direkte under slike forhold.
Kom hjem med ca. 40 bilder færre en jeg hadde knipset
Mvh.KW
Vedlegg
-
108.6 KB Visninger: 364
-
71.4 KB Visninger: 427
-
64.3 KB Visninger: 331