- Ble medlem
- 06.01.2006
- Antall liker
- 0
Re: På plass i Mongoland(bilder)
digger de høyttalerene. synd jeg ikke har cash!
digger de høyttalerene. synd jeg ikke har cash!
Dog: Bassforsterkern frister her, jeg vil ha mer guffe i bånn.... Hva koster den? Do u know..
Janhella: Hvorfor har du kjøpt Sc-10 når du venter på ART2/ACT2?
HeiForresten: Hvordan kan det bli noe bass med en så liten "komlegryte" til elementet? Tungdrevne høyttalere? Den bassforsterkeren det snakkes om: Er den en slik sak med equalizering for å gi mer nivå i bunnen?
Mvh. Johan.
Flott rom! Sikkert en trivelig plass å avnyte musikken. Har du dannet deg et bilde av G08'ens kvaliteter/klang? Sitter selv med en 506.20, og synes den, i tillegg til å låte utrolig flott, gir en deilig kvalitetsfølelse. Ikke noe skrangel!
Forresten: Hvordan kan det bli noe bass med en så liten "komlegryte" til elementet? Tungdrevne høyttalere? Den bassforsterkeren det snakkes om: Er den en slik sak med equalizering for å gi mer nivå i bunnen?
Mvh. Johan.
Høres bra ut! Siklet selv på lillebroren - den ubalanserte G07'en. Neste gang...
Mvh. Johan.
Herlig.
Prunotto? Flere vinnerder her? Sitter med Barolo La Volta 99 selv....selv om Prunettoen jeg drikker akkurat nå
O.
Prunotto? Flere vinnerder her? Sitter med Barolo La Volta 99 selv....
ta det med ro, han kommer dit snart...Aner vi et snarlig innkjøp av rørpre? ;D
Aner vi et snarlig innkjøp av rørpre? ;D
ta det med ro, han kommer dit snart...
Jeg vurderte også den MF-bufferen en stund. Planen var å lage pre-amp av den ved å slenge en høykvalitets attenuator forran bufferen. Nå ble det vanlig rørpre istedet, men tror det hadde funket meget bra. (I mitt tilfelle hadde jeg bare bruk for en inngang til cd-spiller).
Som du sier, så er det litt rart at en ekstra komponent i kjeden kan tilføre noe - og kanskje særlig når det benyttes kilde og pre fra samme fabrikat. Jeg har jo et aktivt delefilter (div. transistor/opamps) etter rørpre'en. Var redd for at rørmagien ble skyllt ut i dass, men det fungerer riktig bra...
Mvh. Johan.
Har hørt mye bra om denne boksen.
Hva ligger prisen på i Norge?
Ellers har du god smak Dog. Liker Montana jeg og.
Du vil nok også oppleve at den funker best mellom pre og power!!!