Flyttesalg! ⚠️

Vi flytter ut av showroomet på Vestby og skal inn i nye lokaler i Bærum/Asker. Akkurat hvor det blir er enda åpent, og vet du om noe som er velegnet mottas tips med stor takknemlighet! Flyttingen skjer hovedsakelig på bakgrunn av reisetid fra Lommedalen.

For å gjøre flytteprosessen så enkel som mulig skal alt ut! Dette gjelder både demo og innbytte, så her er det mange gode muligheter for røverkjøp. Innbyttevarer ligger kun på Finn.no, mens demoenheter ligger i nettbutikken. I tillegg til demo og innbytte er det også noen andre varer vi benytter sjansen til å trimme ned lageret på!

Innbyttevarer: Besøk siden vår på Finn.no

Demoenheter: Besøk nettbutikken
https://www.lydglede.no/salg

Vedlegg

Sist redigert:

Kommentarer

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
11.888
Torget vurderinger
2
Denne her, kanskje?

Rett ved Slemmestadveien overfor Leangbukta, tidligere har det bl.a. vært elektroverksted der, før byggebedriften overtok.
Parkering direkte utenfor.

Rett nedenfor, på den andre siden av veien finnes dette:

Sist redigert:

Fugazi

Overivrig entusiast
Ble medlem
21.05.2009
Antall liker
261
Sted
Bærum
Torget vurderinger
13
Kan tenke meg at det bør være noe ledig på Rud i Bærum. Jeg skal sjekke litt. Hvor mange kvadratmeter er minimum?

Lydglede

Bransjeaktør
Ble medlem
04.08.2019
Antall liker
298

Lydglede

Bransjeaktør
Ble medlem
04.08.2019
Antall liker
298
Kan tenke meg at det bør være noe ledig på Rud i Bærum. Jeg skal sjekke litt. Hvor mange kvadratmeter er minimum?
Takk for det. Det søkes noe som fint kan kombineres som showroom og lager. Gjerne +/- 200 m2 og i første etasje. Biltema-bygget har ledig, men her kan det ikke spilles.

Mvh Kristian

Informasjon om bruker

Lydglede
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
298
Link til alle artikler
63
Lydglede sine annonser
Bransjenyheter
Dynaudio Emit 25 % ut året!

Dynaudio Emit 25 % ut året!

• 0
Oppdag favorittmusikken din på nytt i stereo eller lag hjemmekinoen naboen misunner deg med Emit fra danske Dynaudio. Høyttalerserien er Dynaudios rimeligste inngangsbillett til deres hifi-verden...
Fortsett
Bransjenyheter
Black November har startet hos Lydglede

Black November har startet hos Lydglede

• 0
Lydglede kjører de samme gode tilbudene hele november og du kan gjøre godt kjøp på vinyltilbehør, kabler, høyttalere og elektronikk. Trykk deg inn via bildet under og ta en titt! Ta ellers gjerne...
Fortsett
Bransjenyheter
Invitasjon til temadag med Inakustik

Invitasjon til temadag med Inakustik

• 0
Invitasjon til temadag med Inakustik Oliver Hengst fra Inakustik kommer på besøk 30. oktober. I den anledning inviterer Lydglede og Inakustik til temadag om kabler. Det blir en generell...
Fortsett
Bransjenyheter
EISA-pris til Triangle Capella

EISA-pris til Triangle Capella

• 0
Vi gratulerer Triangle med EISA-pris på det nylanserte produktet sitt Capella! Juryens sammendrag: Triangle’s Capella offers audiophiles a high-quality, one-stop solution by partnering its set of...
Fortsett
Bransjenyheter
Primare SP25 hjemmekinoprosessor får EISA-pris!
Bransjenyheter
Ny distributør for ELAC

Ny distributør for ELAC

• 0
Det er med stor glede jeg kan kunngjøre at Lydglede fra 01.08.24 har tatt over som distributør for ELAC i Norge. ELAC er kanskje mest kjent som produsent av høyttalere, men tilbyr langt mer enn...
Fortsett
Topp Bunn