Destiny: Spør heller: Er Elegia VERD merprisen. Det kommer an på hvordan - og hvor ofte- du bruker hodetelefoner. Vil du ha high-endere som tar omtrent alt annet til lunch? OK, gå opp i den klassen I TILLEGG. Men vær da klar over at det ikke blir særlig fristende å ta dem med seg noe sted. Da forsvinnner litt av poenget med et headset, for min del. En Listen kan du altså gjøre det OGSÅ med uten å være særlig redd for hvorvidt du trenger ulykkesforsikring på dem. Og til den prisen du mest sannsynlig har betalt: Var det ca 1000 kr? Hinsides bra kjøp! Siden jeg kjøpte mine har det fått meg til å revurdere hele konseptet om en hodetelefon. Jeg har ingen problemer med å søke en i 10 000+-klasse, men LIsten, Professional og Pryma har gjort det unødvendig å engang tenke på.
De tre dekker nemlig alle klasser. Fra Street, via Broadcast til High-End. Jeg har tidligere eid modeller fra Beyer, Denon, Grado, AKG, WESC. Og også brukt flere av dem i studio. Focalen kombinerer det beste fra dem alle sammen, samt har lettdrevenhet, fransk flair og unik passform i tillegg.