Audiovalve
Medlem
Har da vært så heldig å funnet en høyttaler som fungerer i min leilighet, etter å ha kvittet meg med mine PMC MB2 SE I 2015, har det vært tamt på lydfronten en stund. Har hatt Devialet Phantom Silver, som spiller bra på alle normale måter, men som rent holografisk og på detalj nivå ikke er en High-end høyttaler.
Hørte Focal Kanta NO.2, og ble forelsket! , til denne prisen er det absolutt ingen andre høyttalere som treffer min smak like godt, knivskarp holografi, oppløsning, bassens sammenheng med lydbildet osv.
Min enkleste forklaring på en god høyttaler er at den spiller bra uansett rom, uansett utstyr og uansett innspilling og musikk, der treffer Focal kanta NO.2 midt i blinken, og det rett ut av eskene.
Anbefales på det varmeste!
Hørte Focal Kanta NO.2, og ble forelsket! , til denne prisen er det absolutt ingen andre høyttalere som treffer min smak like godt, knivskarp holografi, oppløsning, bassens sammenheng med lydbildet osv.
Min enkleste forklaring på en god høyttaler er at den spiller bra uansett rom, uansett utstyr og uansett innspilling og musikk, der treffer Focal kanta NO.2 midt i blinken, og det rett ut av eskene.
Anbefales på det varmeste!
Vedlegg
-
43.4 KB Visninger: 1.026
-
58.7 KB Visninger: 1.160
-
60 KB Visninger: 1.147
-
56.3 KB Visninger: 1.125
-
51.3 KB Visninger: 1.530