Foobar2000 tråden

• Trådstarter Desillusjonert
  • Startdato

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Zerostat

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.06.2003
    Antall liker
    1.610
    Sted
    Strømmen
    Torget vurderinger
    73
    Hvor finner jeg foo-httpremote ?

bambadoo skrev:
    Klarer ikke å høre noen forbedring med xxhighend. Har prøvd produktet over lang tid og det var min faste avspiller tidligere. Litt endringer i lyden ved forskjellige innstillinger men jeg tror det kun er EQ endringer utvikler gjør. Mulig kjeden min ellers ikke er av beste sort så begrensingen ligger der. Foobar tar litt tid å sette opp for å personifisere det til eget bruk.

Anyway - tester foo-httpremote for å få opp foobar i et webgrensesnitt. Jaggu virket det også og da også remote funksjonen for iphone. (denne kan sikkert gjøres enda bedre.)

madman

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    660
    Sted
    Sætre
    Torget vurderinger
    2
    Hei
    Leif (LMC) installerte XXHighEnd på min musikk-pc idag. (remote vha LogMeIn) Jeg kommer ikke til å bruke Foobar mer ! Ikke det mest brukervennlige men lydmessig klart overlegent allt annet jeg har prøvd.
    Ikke vanskelig å høre her hos meg, mer body, mer tone, mer virkelig selv på mitt enkle anlegg.
    Case closed.
    Mvh
    Morten

Anonym

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Antall liker
    1.148
    Torget vurderinger
    4
    madman skrev:
    Hei
    Leif (LMC) installerte XXHighEnd på min musikk-pc idag. (remote vha LogMeIn) Jeg kommer ikke til å bruke Foobar mer ! Ikke det mest brukervennlige men lydmessig klart overlegent allt annet jeg har prøvd.
    Ikke vanskelig å høre her hos meg, mer body, mer tone, mer virkelig selv på mitt enkle anlegg.
    Case closed.
    Mvh
    Morten
    Er XX også bitperfect?

Jeg må innrømme at med Wasapi hører ikke jeg forskjell på J. River og Foobar så jeg har slått meg til ro med at bitperfect er bitperfect.

LMC

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Antall liker
    13.917
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    46
    lucky you
    live in ignorance! ;D
    mvh
    Leif

Anonym

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Antall liker
    1.148
    Torget vurderinger
    4
    LMC skrev:
    lucky you
    live in ignorance! ;D
    mvh
    Leif
    Ganske sikker på at Audiolense gjør mer positivt for lyden enn en annen avspiller.

Episteme

Medlem
    Ble medlem
    19.02.2010
    Antall liker
    0
    Til dere som bruker xxhighend til avspilling fremfor foobar. Bruker dere wasapi eller asio i foobar eller direct stream?

LMC

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Antall liker
    13.917
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    46
    jeg har brukt usb de asio tror jeg det var ...måtte legges inn i dll filer
    mvh
    leif

Ludo

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.08.2008
    Antall liker
    1.001
    Sted
    Det som gir østfoldingene den gode utsikten...
    Torget vurderinger
    1
    @LMC: Nå har jeg installert en demo-versjon av XXHighend og må vel bare si at lyden er mye bedre enn med Foobar2000. Kan du ikke poste litt i tråden jeg lager om XXHighend erfaringer og tips?? Må si jeg er imponert nå!!

bambadoo

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Antall liker
    11.981
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Har gått over fra usb til spdif til dac (wasapi). Bedre lyd og litt eq'ing i foobar og den låter likt som xx. Endel eksperiementering og det bekrefter mistanken min om at xx egentlig har endel eq som "presets". Så brukes xxengine 1,2,3 slider bars etc. for å finne den klangen som tilfaller deg best.
    Min anbefaling. Bruk endel tid på foobar,jriver o.l. i stedet for å irriteres av bugs og dårlig grensesnitt på xx. Bruk EQ aktivt for å finne "din" lyd. Test wasapi, asio etc. Test forskjellige verdier på buffering.

Om du ikke får det til og liker lyden av xx bedre så bruk xx. Da har noen laget bra presets for deg.

Ikke noe problem å ha flere avspillingsprogram innstallert samtidig heller og det er veldig lett å veksle mellom for å sjekke lydkvalitet, brukeropplevelse etc.

bambadoo

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Antall liker
    11.981
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Har hjemmekontor idag og kjører litt fram og tilbake mellom xx og foobar. Innstallerte siste versjon av xx for 1 time siden.

Men skal være ærlig og ble faktisk litt overrasket da jeg kjørte en test med noe live musikk. Var i dette tilfelle Annbjørg Lien (synes aliens alive plata er fin å teste forskjeller med) med luseblus og jeg følte at plutselig kom 3D følelsen (mer "luft" i de stille pasasjene) med publikum bedre til sin rett med xx. Mulig litt mindre trøkk men bedre separasjon mellom musikkere, instrumenter og bedre dybde i lydbilde.

Måtte så teste tilbake med foobar og plutselig var samme dybde etc. med den spilleren også. Noe jeg ikke har følt tidligere. Men er det placebo, innbilning, forventning eller hva? Renset ørene i helgen. Kanskje det er det som er saken?
    Holder pusten hver gang xx starter (not responding) kommer omtrent hver gang og det tar endel tid så kommer programmet opp.

Slik ser det ut hos meg. Side om side.
    Kommer til å teste endel mer utover morgen timene.

Om det virkelig er så stor forskjell og innstillingene er gjort bortimot optimalt på begge avspillerene tror jeg det er dac avhengig. Om du spiller med 16,24,32 bits dac etc.
    Min er 16(18)bit og mulig det er forskjell i upsampling og slikt. Algoritmen der som avgjør endel av lydkvalitetsforskjellene mellom spillerene.

Akkurat nå er det ei nydelig plate med "Anat Forte trio" som spiller. Fremdeles via spdif-dac.

Vedlegg

U

utgatt19288

Gjest
    Hvilken Eq eller DSP motor bruker du i Foobar - søker litt på Hydrogenaudio og finner noe som heter Spline. Er jeg på rett veg?

LMC

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Antall liker
    13.917
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    46
    Bambadoo: du bør også prøve deg litt frem med upsamplingsknappen og de ulike filterne
    mvh
    Leif

U

utgatt19288

Gjest
    Trenger litt assistanse - får en litt merkelig feilmelding når jeg prøver spille.
    "Det er ikke nok plass til å fullføre denne operasjonen"

Hvor er det ikke plass??

Boden9

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2005
    Antall liker
    76
    Torget vurderinger
    2
    bambadoo skrev:
    Har hjemmekontor idag og kjører litt fram og tilbake mellom xx og foobar. Innstallerte siste versjon av xx for 1 time siden.

Men skal være ærlig og ble faktisk litt overrasket da jeg kjørte en test med noe live musikk. Var i dette tilfelle Annbjørg Lien (synes aliens alive plata er fin å teste forskjeller med) med luseblus og jeg følte at plutselig kom 3D følelsen (mer "luft" i de stille pasasjene) med publikum bedre til sin rett med xx. Mulig litt mindre trøkk men bedre separasjon mellom musikkere, instrumenter og bedre dybde i lydbilde.

Måtte så teste tilbake med foobar og plutselig var samme dybde etc. med den spilleren også. Noe jeg ikke har følt tidligere. Men er det placebo, innbilning, forventning eller hva? Renset ørene i helgen. Kanskje det er det som er saken?
    <snip
    Imho (OT) er det så godt som umulig å gå fra god til en (litt) dårligere løsning. Jeg føler at hjernen fyller ut det som mangler og dermed lurer meg. Å gå fra dårlig til god er lettere hørbar, men forskjellen forsvinner når du går tilbake uten å ta en (lengre) pause.

Mvh
    Boden9

prnesse

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2005
    Antall liker
    352
    Sted
    Southwest
    Torget vurderinger
    2
    Jeg har problemer med å få Foobar2000 til å virke med Asio. Det er ett eller annet med Asio virtual devices. Får flere forskjellige meldinger av denne typen når jeg skal spille av musikk:
    Unrecoverable playback error: Device has 12 output channels, expected 10
    Går da inn på asio kontrollen og trykker på en annen utgang og får da en lignende melding som ovenfor.
    Har prøvd med Winamp og JRiver, og da var det ingen problemer med Asio4all. Snodig.
    Har skrudd av windows audio under datamaskinbehandling.

Akapaz

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.02.2008
    Antall liker
    193
    Sted
    Sørreisa
    Torget vurderinger
    1
    DEKOas skrev:
    Hvor finner jeg foo-httpremote ?

bambadoo skrev:
    Klarer ikke å høre noen forbedring med xxhighend. Har prøvd produktet over lang tid og det var min faste avspiller tidligere. Litt endringer i lyden ved forskjellige innstillinger men jeg tror det kun er EQ endringer utvikler gjør. Mulig kjeden min ellers ikke er av beste sort så begrensingen ligger der. Foobar tar litt tid å sette opp for å personifisere det til eget bruk.

Anyway - tester foo-httpremote for å få opp foobar i et webgrensesnitt. Jaggu virket det også og da også remote funksjonen for iphone. (denne kan sikkert gjøres enda bedre.)
    Jeg bruker foo_touchremote.

http://wintense.com/plugins/foo_touchremote

Syntes den funket bedre enn foo_httpcontrol da jeg testet dem for omtrent et halvt år siden.

hifigal

Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    17.06.2007
    Antall liker
    35
    Har holdt på lenge med pc lyd og bruker nå Foobar2000, bruker HRT music streamer pro med svært godt resultat , synes foobar låter bedre med WASAPI enn med ASIO - mer organisk og sømløst lydbilde enn med ASIO, særlig i øvre mellomtone. Hvor ASIO gir litt stikkende mellomtone i mitt oppsett. Har også byttet ut standard USB kabel fra HRT til pc med en fra Transparent Audio med gode hørbare forskjeller, faktisk på nivå med endringer i bytte av signalkabel. Jeg må nå bytte PC og spørsmålet mitt er: Er det noen som har hørt lydmessige forskjeller på pc som har vært brukt - finnes det noen som helst lydmessige argumenter for å bruke noe annet enn en budsjett pc til jobben??? - erfaringer noen?

LMC

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Antall liker
    13.917
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    46
    hei Bambadoo
    bruker du asio eller wasapi?
    jeg bruker Vista ult . 64 bit på en quad 6600 med 8gb ram
    har engang kjøpt usbaudio.de sin asio4all driver,men lurer på om jeg skulle teste med wasapi
    hva anbefaler du og hvilken bufferlengde kjører du da?
    kjører over usb port til batteridrevet hiface og Buffalo II dac s/pdif inng.
    vil gjerne ha noe mere stabilt enn xx og prøver mere enn gjerne andre konfiguarasjoner og programmer om de holder lydmessig mål
    mvh
    Leif

marsboer

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2010
    Antall liker
    1.763
    Sted
    Phobos
    hifigal skrev:
    Har holdt på lenge med pc lyd og bruker nå Foobar2000, bruker HRT music streamer pro med svært godt resultat , synes foobar låter bedre med WASAPI enn med ASIO - mer organisk og sømløst lydbilde enn med ASIO, særlig i øvre mellomtone. Hvor ASIO gir litt stikkende mellomtone i mitt oppsett. Har også byttet ut standard USB kabel fra HRT til pc med en fra Transparent Audio med gode hørbare forskjeller, faktisk på nivå med endringer i bytte av signalkabel. Jeg må nå bytte PC og spørsmålet mitt er: Er det noen som har hørt lydmessige forskjeller på pc som har vært brukt - finnes det noen som helst lydmessige argumenter for å bruke noe annet enn en budsjett pc til jobben??? - erfaringer noen?
    Er det ikke et poeng å bytte ut HRT music streameren før du begynner å "tweake" ASIO/WASAPI? HRT'en har vel ikke mer enn 14 bits reell oppløsning, dvs at den ikke klarer å gjengi CD-plata perfekt, og langt mindre high-def. Gode DACer har gjerne opp mot 20 bit reell oppløsning. High-def filer låter faktisk dårligere enn CD-formatet via HRT etter det jeg har skjønt fordi den ikke rett og slett gjør om 24bit til 16bit.

http://www.stereophile.com/content/hrt-music-streamer-usb-da-converter-measurements-0

Anonym

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Antall liker
    1.148
    Torget vurderinger
    4
    marsboer skrev:
    hifigal skrev:
    Er det ikke et poeng å bytte ut HRT music streameren før du begynner å "tweake" ASIO/WASAPI? HRT'en har vel ikke mer enn 14 bits reell oppløsning, dvs at den ikke klarer å gjengi CD-plata perfekt, og langt mindre high-def. Gode DACer har gjerne opp mot 20 bit reell oppløsning. High-def filer låter faktisk dårligere enn CD-formatet via HRT etter det jeg har skjønt fordi den ikke rett og slett gjør om 24bit til 16bit.

http://www.stereophile.com/content/hrt-music-streamer-usb-da-converter-measurements-0
    :) Nok et eksempel på et hypet produkt.

Utrolig nok er det de samme personene som svelger agn og søkke hver gang.

Othmas

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.10.2005
    Antall liker
    170
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Anonym skrev:
    marsboer skrev:
    hifigal skrev:

Er visst blitt rettet på i nyere versjon :

"Inside, the most obvious difference between the old and new models is the use of a single PCB in each instead of a motherboard with a smaller plug-in (as before). However, designer Kevin Halverson says that the differences are many, including a thoroughly redesigned power supply along with newer and presumably better USB transceivers, D/A chips, and other bits. Indeed, I spotted a high performance TI TAS 1020 chip among the various subminiature imponderables in both new models. (The earlier models had used the resolution-limited Burr-Brown PCM2706 transceiver chip.) The new Streamers are claimed to handle sampling rates up to 96kHz and word lengths of up to 24 bits. Further, Halverson says the new models will always play music files at their native resolutions, with no attempted upsampling of lower bit rates and word lengths. "

http://www.stereophile.com/content/hrt-music-streamer-usb-da-converter-follow-december-2010

mvh

Bjørn ("Orso")

Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.11.2008
    Antall liker
    2.903
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    2
    Anonym skrev:
    marsboer skrev:
    hifigal skrev:

Han har dessuten Pro versjonen og den har ikke Stereophile målt i den linken.......
    Skjerpings folkens. Greit nok å stille spørsmål, men da må i alle fall treffe i forhold til produktet det er snakk om.

Jeg kommer om forhåpentligvis om ikke alt for lenge legge ut en ærlig tilbakemelding om HRT Pro DACen.

bambadoo

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Antall liker
    11.981
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Hei.
    Jeg skal lage en "innstallasjonsveiledning" med noen skjermdumps slik jeg har det. Blir ikke nå umiddelbart.
    Men ja. Bruker Wasapi og maks 200MB bufferstørrelse.
    LydCodek plugins er "monkeyaudio - .ape" "apple - alac . .m4a" og .ogg. Flac er vel native i foobar nå om jeg ikke husker helt feil.

Så er det dette med usb. Jeg bruker ikke usb lenger - men spdif direkte fra Asus Essence STX lydkort til AN dac (16bit). Her er det også noe konfig med "lydkort" driverne.

Så jeg mistenker at xx er endel bedre på akkurat det med høyoppløselig materiale og det gjør kanskje noe med USB strømmen (tviler egentlig litt på det siste) at for endel oppsett vil xx bli bedre. Jeg har jo ikke den muligheten med de valgene jeg har gjort.

Noen foretrekker forøvrig ASIO. Med mitt oppsett og mine ører er det ikke noen ensbetydende lydmessig fordel med det ene programmet eller det andre. (xx vs foo)

mvh
    Odd Magnus

PS: Har en "heftig" pc som avspiller. Windows 7 (64bit) enterprise med RC1 beta. (Enterprise = ultimate for bedrifter)
    Har også en mistanke om at "server" psu i musikkavspiller har litt å si for lyden men har egentlig ikke så veldig stort belegg for å si det :)
    Men kanskje den dedikerte 12V pluggen direkte til lydkortet (som kun brukes som spdif utgang) har noe å si? Man vet aldri.

Tidligere brukte jeg xmplay (også wasapi mulighet) og syntes det var et kjempeprodukt men etterhvert ble det litt "plysj" lyd-

LMC skrev:
    hei Bambadoo
    bruker du asio eller wasapi?
    jeg bruker Vista ult . 64 bit på en quad 6600 med 8gb ram
    har engang kjøpt usbaudio.de sin asio4all driver,men lurer på om jeg skulle teste med wasapi
    hva anbefaler du og hvilken bufferlengde kjører du da?
    kjører over usb port til batteridrevet hiface og Buffalo II dac s/pdif inng.
    vil gjerne ha noe mere stabilt enn xx og prøver mere enn gjerne andre konfiguarasjoner og programmer om de holder lydmessig mål
    mvh
    Leif

marsboer

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2010
    Antall liker
    1.763
    Sted
    Phobos
    orso skrev:
    Han har dessuten Pro versjonen og den har ikke Stereophile målt i den linken.......
    Skjerpings folkens. Greit nok å stille spørsmål, men da må i alle fall treffe i forhold til produktet det er snakk om.

Jeg kommer om forhåpentligvis om ikke alt for lenge legge ut en ærlig tilbakemelding om HRT Pro DACen.
    Jeg beklager. Jeg trodde Pro tilhørte forrige generasjon og at II og II+ var de nye. Burde ikke denne da hete II Pro for å få en viss logikk?

LMC

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Antall liker
    13.917
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    46
    supert B
    ser frem til det, så får jeg se hva dommen blir
    men brukermessig har jeg xx langt oppi halsen! :-\
    mvh
    Leif

marsboer

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2010
    Antall liker
    1.763
    Sted
    Phobos
    Jeg anbefaler også kombinasjonen STX-lydkortet med ASIO-driverne i Windows 7 og foobar2000 med ASIO-plugin. Dette er en sømløs og helt stabil løsning hvor alt bare fungerer sømløst og bitferfect opp til 24/192khz. Med foobar får man også HDCD-dekoding om CD-plata man rippet har dette, så det er jo en ekstra bonus.

bambadoo

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Antall liker
    11.981
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Hei noterer meg at det er kommet en ny versjon av "Darkone" til foobar. Dette er en bundle med det som skal til for å få et fint oppsett med foobar.
    Jeg skal (om jeg får tid i morgen) foreta en innstallasjon med konfigen jeg har og legge ut noen screenshots.

http://tedgo.deviantart.com/art/DarkOne-v3-0-1-187628705

Det må ikke bli for "flashy" heller.

ganilsen

Bransjeaktør
    Ble medlem
    14.02.2008
    Antall liker
    670
    Sted
    Porsgunn
    Torget vurderinger
    4
    Noen som har noen ide om hvorfor jeg ikke får brukt wasapi-plugin i foobar? Får ingen feilmelding, men heller ingen lyd. Det som er litt merkelig at jeg får lyd et brøkdels sekund idet jeg bytter spor.

Bruker usb fra pc'en inn på hhv usb inngangen på dacen i min integrerte forsterker. Heller ikke ved bruk av Bel Canto usb->bnc fungerer det nå, men jeg mener at det fungerte tidligere. 16 og 24 bit er ingen forskjell.

Noen tips som ikke innebærer reinnstallasjon? Vil ikke miste spillelister (mulig disse kan lagres).

Geir Arne

bambadoo

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Antall liker
    11.981
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Vet ikke, men det kan ha noe med de vanlige "windows" lydinnstillingene dine. De må settes til "allow application to take exclusive control ..." bl.a.

Jeg regner med å lage en liten oppskrift ila. dagen i morgen.

ganilsen

Bransjeaktør
    Ble medlem
    14.02.2008
    Antall liker
    670
    Sted
    Porsgunn
    Torget vurderinger
    4
    bambadoo skrev:
    Vet ikke, men det kan ha noe med de vanlige "windows" lydinnstillingene dine. De må settes til "allow application to take exclusive control ..." bl.a.

Jeg regner med å lage en liten oppskrift ila. dagen i morgen.
    Takker for den. Den står huket av på "allow application to take exclusive control".

Men fant problemet. Jeg har tidligere øket bufferlengde til 2000ms, ved senking til 1000ms fungerer alt igjen. Nydelig.

Geir Arne

achri-d

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.10.2005
    Antall liker
    83
    Sted
    Kolsås
    Torget vurderinger
    3
    orso skrev:
    Jeg er interessert i hvordan HRT Pro DACen lyder - er en ærlig tilbakemelding klar? Mvh.

madman

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    660
    Sted
    Sætre
    Torget vurderinger
    2
    Hei bambasoo
    Ikke for å mase men mas,mas mas. Trenger sårt din assistanse med Foobar-oppsett.
    -morten

hifigal

Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    17.06.2007
    Antall liker
    35
    HRT-pro DAC , noen flere som har lydmessige erfaringer med denne. Selv mener jeg den er et funn til prisen , selv byttet jeg ut en sterkt anabolt modda DP-DAC 8.0 med batteridrift som gjennom år var referanse i fidelity , HRT spiller divisjoner bedre på alle områder, med unntak av dypbass som er ekstrem dyp og kontant på DP , noen andre som har prøvd den mot andre seriøse dacer??

marsboer

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2010
    Antall liker
    1.763
    Sted
    Phobos
    hifigal skrev:
    HRT-pro DAC , noen flere som har lydmessige erfaringer med denne. Selv mener jeg den er et funn til prisen , selv byttet jeg ut en sterkt anabolt modda DP-DAC 8.0 med batteridrift som gjennom år var referanse i fidelity , HRT spiller divisjoner bedre på alle områder, med unntak av dypbass som er ekstrem dyp og kontant på DP , noen andre som har prøvd den mot andre seriøse dacer??
    Det finnes en nokså lang (og intens) tråd her på forumet hvor Pro'en er diskutert i detalj som starter med orso's sammenligning mellom denne og et Lynx lydkort.

Lostx9

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    07.01.2009
    Antall liker
    22
    Torget vurderinger
    7
    Hei
    Har begynt å rote med pc og lyd, og er helt grønn her ::)
    Har installert foobar, og prøver å få installert darkOne.
    Er det ikke bare å laste den ned, og legge den inn i foobar.
    Og så restarte?

Todd

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.06.2009
    Antall liker
    46
    Er det noen som benytter iphone remote app til Foobar?

Har brukt denne i lengre tid, men etter oppdatering til versjon 2.0 så virker rett og slett ikke appen lenger. Irriterende!

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn