Forsterkere For noen går det bare oppover.

Rudi

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.05.2004
Innlegg
7.514
Antall liker
7.559
Sted
Ute i skauen i Østfold.
Torget vurderinger
37
I disse tragiske Corona tider går mange konkurs og firmaer blir lagt ned angmass........... men for noen..... så går det helt den andre veien. Jeg satt akkurat og snakket med Yutaka Miura..... altså sjefen for Japanske Air Tight som driver mye med rør utstyr og han fortalte meg at de har introdusert en ny versjon av de velkjente Air Tight ATM-2211 mono blokkene og at etterspørslen har vært så overveldende at de sitter med store ordrer og jobber nesten døgn kontinuerlig for og forsøke og demme opp etterspørslen....... og Miura selv er på jobben enda og det er kl 02.00 natt til søndag.
Det som forundrer meg litt er jo at etterspørslen er så stor..... vi snakker tross alt om et forsterkerpar til 55.000 USD + preamp....... så mens mange går konkurs og ikke klarer og holde det gående så har andre et omvendt skal vi kalle det luksusproblem med for mange bestillinger.
Skal forresten hilse til alle Air Tight venner fra Miura-san og si at han gleder seg til og komme tilbake til Horten og møte dere....... om ikke alt for lenge....... kanskje tar han med den nye versjonen av ATM-2211........ noe og glede seg til og se frem i mot.

ATM.png
 

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Innlegg
22.151
Antall liker
10.659
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Er vel mye at de som har endel får enda mer i disse tider.. Dvs. kanskje akkurat de som er i kjøpsgruppen.

 
Sist redigert:
Topp Bunn