coolbiz
Hi-Fi freak
Ubegripelig smålig av Max.
Sist redigert:
Såvidt jeg husker den episoden, kunne det tydelig høres på lyden fra Hamiltons Mercedes-motor at Lewis forsøkte å kjøre ut av grusen. Så det var vel ikke helt urimelig av Max å konkludere med at Hamilton var ok.Den var på bunn hos meg allerede FØR han landet oppå Hamilton og bare gikk sin vei. Speaks volumes.
Formel 1 handler ikke om å være sympatisk, det handler om å være best.Synd, sympatisk fyr.
Forsøkte Hamilton å kjøre ut av grusen, med en Red Bull bil parkert oppå seg? Finn på en bedre unnskyldning for Verstappens oppførsel.Såvidt jeg husker den episoden, kunne det tydelig høres på lyden fra Hamiltons Mercedes-motor at Lewis forsøkte å kjøre ut av grusen. Så det var vel ikke helt urimelig av Max å konkludere med at Hamilton var ok.
Hva med faktisk å ha sett det aktuelle hendelesforløpet før du hallusinerer om andres motiver?Forsøkte Hamilton å kjøre ut av grusen, med en Red Bull bil parkert oppå seg? Finn på en bedre unnskyldning for Verstappens oppførsel.
Hvilken respekt?Respekten min for Verstappen dalte flere hakk i dag.
Han får da også gjennomgå i kommentarfeltet:
Ikke helt sammenlignbart kanskje?Herregud ,mye tull for att han ikke lot en tregere team fører passere seg en runde fra mål, tror du dette er noe nytt i F1 ? En uenighet som er glemt i mårra, du hørte vel team radioen til Ocon hvor glade han og Alonso er i hverandre , eller Lerclerk sine skuffelse med og ikke få passere team kompis rett før målstreken
Meste blir fort glemt ,generelt er team ordre noe tull, vi husker vel alle britiske kommentatorer tok Russel sitt parti når han torpederte Bottas for så og gi han fingern etterpå når Bottas satt tumlette i bilen var ikke måte på kampanje de kjørte mot Bottas når det ble kjent att Russel var aktuell for det andre sete i Merc
eller hvis man leser seg opp på Alonso sine sprell igjennom årene, lite og skryte av IMO
Nettopp. Verstappen har allerede kommet først i mål (han er verdensmester). Her var det snakk om å hjelpe en lagkamerat til å bli nr. 2. Viktig for Perez og viktig for Red Bull. Det burde også ha vært viktig for Verstappen.Sjølsagt Helt likt med at Johaug og Nortug alltid stoppet opp og slapp de dårlige og middelmådige løperne fremfor seg over mål…
Sport er sport, det gjelder å komme først til mål.
Er visst vanskelig å forstå dette....Her var det snakk om å hjelpe en lagkamerat til å bli nr. 2. Viktig for Perez og viktig for Red Bull.
Jeg er sikker på at jeg har hørt noe lignende om noe annet i et annet fora uten at jeg helt klarer å sette fingern på det, men jeg er sikker på at det er rett foran nesetippen min.Beste var en F1 ingeniør her om dagen på twitter som legger ut litt teknisk stoff og meninger om bilene,han ble raskt fortalte att han ikke hadde peiling pga ditt og datt og hva som måtte til for og få disse bilene til og gå fortere
Sesongens høydepunkt, uten tvil!Lol @ F1 theme i mariachi-versjon
Hyggelige førere er kjedelige.Dermed var det over for i år.
Forsåvidt ok at et annet team enn Mercedes overtok hegemoniet, på samme måte som at det var ok at Mercedes overtok hegemoniet fra Ferrari for en del år tilbake. Det hadde vært lettere å glede seg over Verstappens ekstreme talent og dedikasjon, om han i tillegg hadde hatt i det minste ett eneste sympatisk trekk, men det er svært vanskelig å finne, dessverre. Utvilsomt er han en fantastisk fører, og i år har Red Bull også hatt en strålende bil. Dominansen ble litt i overkant, slik at sesongen sett under ett har inneholdt lite spenning.
Håper neste sesong vil bringe både Ferrari og Mercedes, pluss et par andre, opp på et nivå som fjerner denne litt kjededelige forutsigbarheten. Og jeg håper vi blir kjent med noen hyggeligere førere enn årets ener.
Ses til neste år!
Så da må man heie på drittsekkene?Hyggelige førere er kjedelige.