MrSpock
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 06.03.2007
- Antall liker
- 5.999
Bra sprintrace av Dennis - fra 13 til 7 plass - poeng og greier
Det var et veldig underholdende sprintrace - moro å se Russel der på slutten - tok en sjanse på å slenge på slicks tidlig og fikk bra betalt for det.Bra sprintrace av Max fra P1 til seier- full pott for Red Bull
Jeg ventet faktisk på at Max Verstappen skulle gå inn for Soft på slutten, men det skjedde ikkeDet var et veldig underholdende sprintrace - moro å se Russel der på slutten - tok en sjanse på å slenge på slicks tidlig og fikk bra betalt for det.
Desverre enigHauger er dessverre ikke sulten/tøff nok. I tillegg kan det se ut som han også er en serieuflaks'er....
Hvorfor det? Middels sjåfør med en super bil mener jeg.Perez er fortsatt konge
Perez forsvarer klatretrøyen - hver gangHvorfor det? Middels sjåfør med en super bil mener jeg.
Med en rakett av en bil…Perez forsvarer klatretrøyen - hver gang
Manglet bare litt regn i dag.....så kunne underholdnings-faktoren vært høyMed en rakett av en bil…
Enig derManglet bare litt regn i dag.....så kunne underholdnings-faktoren vært høy
Aston Martin var heller ikke i toppform.Mange som imponerte i dag, bortsett fra Ferrari.
Tenker det samme denne sesongen. Tidligere han han hatt litt krutt i hanskene, da. I 2020 kjørte han seg opp fra P20 til P1 med en rosa Mercedes (Racing Point):Hvorfor det? Middels sjåfør med en super bil mener jeg.