Formel 1 er igang

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• T

TT.

Gjest
    Det ble i overkant mye "mas" fra Henning Isdal (ViaSport) ang Tarzansvingen på Zandvoort og i morgen skal vi til Monza. Der har vi Arrabiatasvingen og jeg gjetter at vi får en rekke gjentagende historier om denne svingen. Husker det godt i fra i fjor. Vel, det var misnøyen. Her er tidene som gjelder ang Monza

IMG_4396.png

tjua

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.08.2012
    Antall liker
    2.728
    Sted
    Bergen
    Puuuh, nå ble jeg nesten letta..
    Avsindige priser, må nok vinne €Lotto før det kan skje

• Liker
    Reaksjoner: TT.

Harry Stoteles

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.05.2020
    Antall liker
    3.099
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    0
    "mas" fra Henning Isdal
    Jeg angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte årsabonnement hos Formula 1, der har de kommentatorer som vet hva de snakker om. Jeg fikk nok av regne- og faktafeil og generell inkompetanse fra Henning og til dels Atle.

T

TT.

Gjest
    Jeg angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte årsabonnement hos Formula 1, der har de kommentatorer som vet hva de snakker om. Jeg fikk nok av regne- og faktafeil og generell inkompetanse fra Henning og til dels Atle.
    Vil nå påstå at Atle G er meget kunnskapsrik og han har dessuten lang erfaring innen racing og det har hr Isdal også (innen rally og muligens rallycross, uten at jeg har søkt noe om ham). Greia er at hr Isdal gjentar seg selv til det kjedsommelige, men jeg overlever å se F1 på ViaSport. Eneste som er litt irriterende, er at det ofte er reklamepause når de tre beste er i "loungen" før pallen og der kommer det ofte en god del informasjon og meningsytringer om selve løpet førerne i mellom og de er uredigerte.

Harry Stoteles

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.05.2020
    Antall liker
    3.099
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    0
    Joda, jeg kaster litt stein i glasshus for de kan mer enn meg. Men det er altså klasseforskjell mellom H&G og de to teamene med tidligere F1-førere, strateger og drevne kommentatorer som F1TV kan stille opp med.

T

TT.

Gjest
    Joda, jeg kaster litt stein i glasshus for de kan mer enn meg. Men det er altså klasseforskjell mellom H&G og de to teamene med tidligere F1-førere, strateger og drevne kommentatorer som F1TV kan stille opp med.
    Det tviler jeg ikke på, men for meg blir det et spørsmål om prioritering og pris. Hos meg er ikke penger gratis, enn så lenge 😉

Multikanal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.02.2004
    Antall liker
    1.006
    Sted
    Nordfjordeid
    Torget vurderinger
    1
    Vil nå påstå at Atle G er meget kunnskapsrik og han har dessuten lang erfaring innen racing og det har hr Isdal også (innen rally og muligens rallycross, uten at jeg har søkt noe om ham). Greia er at hr Isdal gjentar seg selv til det kjedsommelige, men jeg overlever å se F1 på ViaSport. Eneste som er litt irriterende, er at det ofte er reklamepause når de tre beste er i "loungen" før pallen og der kommer det ofte en god del informasjon og meningsytringer om selve løpet førerne i mellom og de er uredigerte.
    Dersom du ser på VSport UHD, så er det ikke reklame. :cool:

• Liker
    Reaksjoner: TT.

sanztra

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.11.2019
    Antall liker
    1.039
    Sted
    Pocket Valley
    Foretrekker F1 TV fremfor vsport1 og mye billigere enn Viaplay når F1 er det eneste jeg bryr meg om. Kommetatorene tar ikke så mye feil som på Vsport, mye rart som kommer ut av munnen der i perioder. Pleier å se live på F1 TV, så se opptak på Vsport senere.

Nå er jeg klar for F2 kval.
    20230901_161446.jpg

Oppdatert: Dennis kvalet inn som #11 det var skuffende, er nok ikke bra nok i år ift. andre RB juniorer. Akkurat nå tenker jeg at en plass i F1 blir fjernere og fjernere...

Sist redigert:

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.611
    Torget vurderinger
    23
    Blir lert bare en parodi. De burde endre hele konseptet. Rene tilfeldigheter som avgjør.

Harry Stoteles

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.05.2020
    Antall liker
    3.099
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    0
    Blir det køkjøring i F1 Q2 som i F2 i går??

Puh, ble ikke like ille. Det bare så sånn ut når alle stod i kø på vei ut av pit 2 min før tida var ute.

T

TT.

Gjest
    Noe annet enn P1 til Ferrari på Monza ville vært rart, men klarer Sainz å holde Red Bull og Verstappen bak seg i et langt løp i morgen? Uansett, gratulerer til Ferrari med P1og P3! Må den beste vinne!

sanztra

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.11.2019
    Antall liker
    1.039
    Sted
    Pocket Valley
    Noe annet enn P1 til Ferrari på Monza ville vært rart, men klarer Sainz å holde Red Bull og Verstappen bak seg i et langt løp i morgen? Uansett, gratulerer til Ferrari med P1og P3! Må den beste vinne!
    Om han klarer å holde MV bak seg så hjelper ikke det når pitstop og strategi også teller 🤣

Håper det blir et spennende race i morgen med mye fighting selv om Max skulle forsvinne i horisonten, er mye bra racing nedover feltet uansett 👍

T

TT.

Gjest
    Om han klarer å holde MV bak seg så hjelper ikke det når pitstop og strategi også teller 🤣

Håper det blir et spennende race i morgen med mye fighting selv om Max skulle forsvinne i horisonten, er mye bra racing nedover feltet uansett 👍
    Desverre er Ferrari veldig dårlig på stratergier og har ofte kommet i diskusjoner over radio om hvilken "plan" som skal benyttes. Kan George Russel havne på pallen i morgen og har Perez allerede "skrevet sin avskjed"?

Vinyllover

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.04.2021
    Antall liker
    1.628
    Sted
    Hønefoss
    Torget vurderinger
    1
    Yes Sir ! Det har blitt litt bedre de seneste årene....et par år siden var det reklame på Viaplay også.

Vinyllover

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.04.2021
    Antall liker
    1.628
    Sted
    Hønefoss
    Torget vurderinger
    1
    Du får sikkert samme svar... "Dersom det er reklame på den linære sendingen vi får, blir det reklame hos oss også." Patetisk.

Multikanal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.02.2004
    Antall liker
    1.006
    Sted
    Nordfjordeid
    Torget vurderinger
    1
    Har sine fordeler med parabol, ser Formel 1 på V Sport UHD uten reklame. :cool: Har Viaplay Total også, ingen reklame der heller.

T

TT.

Gjest
    Litt trøblete start i dag (Yuki Zunoda sin bil havarerte på oppvamingsrunden) men sjelden ren racing uten forstyrrende elementer som sikkerhetsbil, regnskyll eller annet. Spennende løp både i front og bakover etterhvert.

T

TT.

Gjest
    Ny helg, ny runde! Singapore Grand Prix 2023 står for tur og skal "Checo" Perez vinne som i fjor eller blir det noen annen kommende helg? Ferrari har varslet at de stiller med ny og mer effektiv bakvinge og kan det avgjøre helgen? Dette blir spennende!
    Sendingstidene er ikke langt unna det viner vant til. Her er helgens agenda

IMG_4582.png

ERIKD

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    06.11.2005
    Antall liker
    665
    Sted
    Longnose
    Ny helg, ny runde! Singapore Grand Prix 2023 står for tur og skal "Checo" Perez vinne som i fjor eller blir det noen annen kommende helg? Ferrari har varslet at de stiller med ny og mer effektiv bakvinge og kan det avgjøre helgen? Dette blir spennende!
    Sendingstidene er ikke langt unna det viner vant til. Her er helgens agenda

Vis vedlegget 951620
    Forstod det som at var noen forandringer på banen også så håper blir spenning.

sanztra

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.11.2019
    Antall liker
    1.039
    Sted
    Pocket Valley
    Jeg tror det er mer åpent enn på lenge denne gangen, selv om RB og Max selvsagt er favoritter.Men her er det lite tilgivelse om man gjør feil og stor sjans for en safety car eller fler som vil samle feltet gjetter jeg på. Mener jeg hørte det også er fare for litt regn, uten at jeg har sjekket selv.

Endringen er vel 2 krappe svinger som er fjernet/rettet ut, som Max sa; da blir det mindre ratting og ikke så slitsomt som sist :)

Gleder meg.

ERIKD

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    06.11.2005
    Antall liker
    665
    Sted
    Longnose
    Fp1: 3 gulflagg pga øgler :D Virker jevnt mellom Ferrari,Mclaren, Redbull og Mercedes(y)

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.611
    Torget vurderinger
    23
    Jeg tror det er mer åpent enn på lenge denne gangen, selv om RB og Max selvsagt er favoritter.Men her er det lite tilgivelse om man gjør feil og stor sjans for en safety car eller fler som vil samle feltet gjetter jeg på. Mener jeg hørte det også er fare for litt regn, uten at jeg har sjekket selv.

Endringen er vel 2 krappe svinger som er fjernet/rettet ut, som Max sa; da blir det mindre ratting og ikke så slitsomt som sist :)

Gleder meg.
    Stappern er en latstokk, vil bare kjøre foran alle andre slik at han slipper å kjøre forbi!!

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn