Det kan godt hende at MotoGP er tregere enn Formel 1; hastigheten er sjelden noe særlig over 340/350, men om den skulle være 400, så er ikke det veldig viktig for meg. Det er mer spenningen i at det hele tiden skjer forbikjøringer.
Så hold deg i Mopedtråen da. Her er det F1 der gjeller!Det kan godt hende at MotoGP er tregere enn Formel 1; hastigheten er sjelden noe særlig over 340/350, men om den skulle være 400, så er ikke det veldig viktig for meg. Det er mer spenningen i at det hele tiden skjer forbikjøringer.
He-he-he,... "Mopedtråd"Så hold deg i Mopedtråen da. Her er det F1 der gjeller!
Vaneligvuis fem plasserHvor mange plasser ned på startgriden må Verstappen krype grunnet girkassebyttet?
This means that every driver is only permitted four 'gearboxes' for the season, and can pick and choose from that pool of four to get through the season. Like the power unit rules, this means that drivers could run short on working gearboxes in their pool by the end of the season.Men har de ikke noen kasser de kan bytte før de får straff?
Kan se for meg nesten bedre å starte på 3 spor pga bedre grep men "time will show" som Blodstrupmoen sierBlir en agresiv Max i morgen fra 2 rad. Bra job av de röde
Bedre en 2 startspor må jeg legge tilKan se for meg nesten bedre å starte på 3 spor pga bedre grep men "time will show" som Blodstrupmoen sier
Bare det ike blir torpedering i sving 1.Kan se for meg nesten bedre å starte på 3 spor pga bedre grep men "time will show" som Blodstrupmoen sier
Kjøpte abbonement på f1tv i dag og må si meg enigOm F1 vs viaplay: Helt utrolig mye bedre kommentatorer på F1 "global" enn viaplay. Brundle og Croft, og et par ekstra som holder øye med det som ikke er på skjermen.
"F1 er MotoGP med støttehjul"Så hold deg i Mopedtråen da. Her er det F1 der gjeller!
Muli det, menn hold deg i mopedtråden du åssåda, så slipper vi dette"F1 er MotoGP med støttehjul"![]()
![]()