Med mindre de andre kjørererne tar tilbake slik at maxern taper poeng. Tipper at RB ikke ville synes det er særlig kult i lengdenHar ingen troen på at MV roer seg ned. Dette er stilen hans og det har jo funket bra. Mange er redd for å kjempe mot han og lar han nærmest passere. Jeg mer troet på at han blir lei og legger hjelmen på hylla. 2025 kan fort bli en kul sesong
Liker ikke at han har fått kreft altså, men ja en fargeklattHar fått kreft
Den tidligere Formel 1-lagsjefen deler at han har blitt diagnostisert med kreft.www.dagbladet.no
Kjedelig, skikkelig fargeklatt han.
Han og David Coulthard har en pod på youtube som heter formula for sucsess, han er nokså fritt talende jaLiker ikke at han har fått kreft altså, men ja en fargeklatt
Hvem pokker er "maxern"Det er flere kjører som må følge Piastris eksempel og bange på maxern. Altfor mange godtar at bølla i gata får kjøre på som han vil. Dersom flere svarer med samme mynt vil nok også Maxern få beskjed og kanskje skjønne selv at han må endre litt på kjørestil - kanskje..
Hvem pokker er "maxern"
Ikke noen overraskelse, men hvem blir erstatteren?Sergio Perez and Red Bull agree to part ways following conclusion of 2024 season
Sergio Perez and Red Bull have reached an agreement to part ways with immediate effect.www.formula1.com
Så et intervju med Horner på Sky f1 og han sa det stod mellom Yuki og Liam, de har begge testet bilen.Ikke noen overraskelse, men hvem blir erstatteren?
Synes egentlig ingen av de er så veldig bra. Liam har hatt to innhopp i F1. Gjør det ganske bra i første løp for det tørker litt opp Uansett så tror jeg likevel de er bedre enn Perez.Så et intervju med Horner på Sky f1 og han sa det stod mellom Yuki og Liam, de har begge testet bilen.
Ingen har lyst til å være på lag med en kuk?Skulle tro at RB kunne velge og vrake i talenter, men det virker ikke slik. Kan det være at det finnes motforestillinger med å være kollega med Verstappen?
Vi er på det nivået ja...Ingen har lyst til å være på lag med en kuk?
Mvh.
SAL
Det finner jeg helt usannsynlig. F1-førere vokser ikke akkurat på trær, og jeg føler meg rimelig sikker på at 99% av alle som drømmer om (eller allerede har) en karriére i F1-sirkuset, gjør så å si hva som helst for å få et sete i Red Bull. Disse folka mangler ikke selvtillit, og vil nok heller se på det som en utfordring å slå Verstappen ned i støvlene. Lite sannsynlig at noen noensinne vil kunne gjøre akkurat det, men jeg er overbevist om at en rekke racingførere er mer enn villige til å gi det et forsøk.Skulle tro at RB kunne velge og vrake i talenter, men det virker ikke slik. Kan det være at det finnes motforestillinger med å være kollega med Verstappen?
Og Verstappen kommer nok til å gi seg med F1 i en yngre alder enn mange andre gjetter jeg på, han har jo hintet om at han har lyst til å gjøre andre ting enn F1 også, spesielt nå som det er en jr på gang.Det finner jeg helt usannsynlig. F1-førere vokser ikke akkurat på trær, og jeg føler meg rimelig sikker på at 99% av alle som drømmer om (eller allerede har) en karriére i F1-sirkuset, gjør så å si hva som helst for å få et sete i Red Bull. Disse folka mangler ikke selvtillit, og vil nok heller se på det som en utfordring å slå Verstappen ned i støvlene. Lite sannsynlig at noen noensinne vil kunne gjøre akkurat det, men jeg er overbevist om at en rekke racingførere er mer enn villige til å gi det et forsøk.