Kimi fikk tilbake fjerde plassen sin. Vel fortjent

YouTube: Remembering Eddie Jordan: Legendary F1 Team Owner And All-Round EntertainerRIP
![]()
Formel 1-legende dĂžd â ga Schumacher debuten
Eddie Jordan er dĂžd, 76 Ă„r gammel. Han drev i mange Ă„r et Formel 1-team og var den fĂžrste som ga Michael Schumacher sjansen i motorsportens superklasse.www.vg.no
Det kommer vel en korrigering der ogsÄ......Spennende nÄ, og jeg likte HamiltonŽs sprint win ....
hva mener du?Det kommer vel en korrigering der ogsÄ......![]()
hva mener du?
Ferrari bommet litt og Leclerc sin bil ble 1 Kg for lett etter racet ....
Med Hamilton sin bil var det skrapt av 0.4mm for mye i bunnplaten, noe som skjer gjennom et race ..... (hvis jeg forstÄr det riktig)
Dette er incidents og dessverre ... "shit happens"
200gr veide delen han mistet leste jeg et sted. Oppsett helt pÄ grensen, minus del pÄ vinge pluss mange runder dekkene. Det blir kanskje fort en kg tilsammen.Det med vekten pÄ Leclerc sin bil kan jo ha noe med den sidevingen pÄ frontspoileren og gjÞre, den veier vel neppe EN hel kg, men kanskje hvis noen festeanrodninger forsvant samtidig. Litt rart nesten at han ikke ble disket, fordi man skal vel strengt tatt ikke miste deler som igjen skal gi fordeler under konkuransen uten og bytte de ut ?........ ny frontspoiler sto jo klar i depoet.
Nei, sÄvidt jeg vet ble fronten med vingene byttet ut fÞr veiingen, sÄ det kunne ikke pÄvirke vekten ... men snakk om at det ikke var safety car... sies at det er brukt mere drivstoff enn forventet.Det med vekten pÄ Leclerc sin bil kan jo ha noe med den sidevingen pÄ frontspoileren og gjÞre, den veier vel neppe EN hel kg, men kanskje hvis noen festeanrodninger forsvant samtidig. Litt rart nesten at han ikke ble disket, fordi man skal vel strengt tatt ikke miste deler som igjen skal gi fordeler under konkuransen uten og bytte de ut ?........ ny frontspoiler sto jo klar i depoet.
Lawson har vel ikke akkurat innfridd nei ... tror han ryker veldig snart .....Ser ut som de skal droppe Liam ned til Vcarb lĂžpet av kort tid og estatte med Yuki.
dessverreTo GP og tabber fra stÞtteapparatet i Ferrari har kostet dem en masse poeng i begge lÞp allerede.. hva skal egentlig til fÞr de tar et skikkelig truserÞsk og rydder opp pÄ den fronten?
Ikke sÄ mye dÄrligere enn Hamiltons fÞrste sesong. Han hadde 33 poeng etter to lÞp.Men Kimi Antonelli
Rookie og 6. plass i drivers, med 22 poeng etter 2 lĂžp, fyttikatta![]()
Hamilton er jo legendarisk legende ..... umulig Ä matcheIkke sÄ mye dÄrligere enn Hamiltons fÞrste sesong. Han hadde 33 poeng etter to lÞp.
Det kan se ut som HOPPgutta bare var litt "uheldig" med sine ubetydelige modifiseringer/justeringer..........eller er i feil bransje ?To GP og tabber fra stÞtteapparatet i Ferrari har kostet dem en masse poeng i begge lÞp allerede.. hva skal egentlig til fÞr de tar et skikkelig truserÞsk og rydder opp pÄ den fronten?
Tror t-skjorter med "hopplandslaget" pÄ gÄr rimelig billig nÄDet kan se ut som HOPPgutta bare var litt "uheldig" med sine ubetydelige modifiseringer/justeringer..........eller er i feil bransje ?![]()
Kanskje litt bedre enn Lawson, men ikke like bra som han har gjort det i Racing Bulls frem til nÄ tror jeg, men kanksje han tilpasser seg raskere?SÄ hva tror dere? Kommer det til Ä gÄ bedre med Tsunoda?