Audiophile-Arve
Æresmedlem
Lassen Sie uns auf der Tagesordnung bleiben:
Greitt nok innhald. Men ærleg tala.....kan vi ha det slik?Trådens hovedperson gikk ut av døren fra sitt hjem i en av byens bedre strøk, altså den byen han hadde flyttet til den gang da han valgteå bryte opp fra den akademiske og politisk korrekte hverdagen i hovedstaden. Han kunne satt seg inn i sin motorsterke, men tilårskomne bil, starte bilen,rygge ut i gaten og sette kurs mot det underjordiske garasjeanlegg og den plass han disponerer i forbindelse med sitt arbeide. I stedet valgte han, som så mange ganger før, å spasere den samme veien. En vei som det ble lagt inn små rutevariasjoner i hver dag slik at turen aldri blehelt lik. Mens han spaserte, hovedpersonen spaserer nemlig, uten barnaktig refleks eller vindjakke som tilhører friluftslivet, reflekterte (uten refleks) hovedpersonen kort over det enkle faktum om at Hoffråd Laggas besøk hadde vært til stor glede. At denne dannede mannen ikke bare konverserte ytterst behagelig, men også utviste en ro få forunt. Begge hadde de gledet seg over fraværet av metafysisk musikkavspilling i deres respektive bopeler. Nei,disse mennene, ikke karene, foretrakk gleden ved å avspille fysiske gjenstander i sine musikkanlegg.
Jeg må si meg enig i det.Jøss- er det ikke mulig og bare finne en ørliten glede i at noen gjør seg flid ved å forfatte slike innlegg? Til Opeth; jeg leser med glede dine (etter mitt syn) underlige og gøyale innlegg
Jeg skjønner ikke hvorfor noen tror at deres mening må være så interessant at de bare må poste det på internettetJøss- er det ikke mulig og bare finne en ørliten glede i at noen gjør seg flid ved å forfatte slike innlegg? Til Opeth; jeg leser med glede dine (etter mitt syn) underlige og gøyale innlegg
Enig... Dette er noe jeg har savnet på sentralen. Det har vært dårlig med slike "drodlinger" i lang tid nå!Jeg må si meg enig i det.Jøss- er det ikke mulig og bare finne en ørliten glede i at noen gjør seg flid ved å forfatte slike innlegg? Til Opeth; jeg leser med glede dine (etter mitt syn) underlige og gøyale innlegg
Det er fullt mulig for meg å se humor i denne leken med stil, selv om den ikke faller i smak hos alle.
Alltid kjekt når noen kan leke seg med det norske språket. Det er snart en glemt kunst.Enig... Dette er noe jeg har savnet på sentralen. Det har vært dårlig med slike "drodlinger" i lang tid nå!Jeg må si meg enig i det.Jøss- er det ikke mulig og bare finne en ørliten glede i at noen gjør seg flid ved å forfatte slike innlegg? Til Opeth; jeg leser med glede dine (etter mitt syn) underlige og gøyale innlegg
Det er fullt mulig for meg å se humor i denne leken med stil, selv om den ikke faller i smak hos alle.
...og du gjorde hva, nå?Jeg skjønner ikke hvorfor noen tror at deres mening må være så interessant at de bare må poste det på internettetJøss- er det ikke mulig og bare finne en ørliten glede i at noen gjør seg flid ved å forfatte slike innlegg? Til Opeth; jeg leser med glede dine (etter mitt syn) underlige og gøyale innlegg
Trivelig rom, gratulerer.
Finne det NOEN mulighet for NOE som helst vil spille bra i et drivhus ???Lassen Sie uns auf der Tagesordnung bleiben:
( fjern s'en i linken så får du frem videoen )