|
Mapplethorpe i bakgrunnen, antar jeg.Signe fredagen!
Vis vedlegget 430107
Den står tørt og rent og har hverken opplevd kulde eller veisalter etter at den kom i min varetekt. Den er også satt inn med de dyreste vokser, blandet av kyndige sveitsere. Nå venter bare en bremserestaurering, unødig kontroll og at brøytebilene erstattes med feiemaskiner, så er den klar til å nyte vårsolen.Først ANM. Du vet det ikke holder. Men du er unskyldt fordi du er innehaver av det aller ypperste innen bilkunst.
Det er ikke riktig. Selskapene kan fortsatt selge høyoktan uten tilsetting. De må imidlertid opp i en viss totalomsetning. Idiotene på tinget skjønner ikke at a) dette er maten til folk vi skal kjøre på, b) at forbruket øker , c) at NOx øker, d) at biler og filter ødelegges. De hjernedøde bryr seg ikke om slike trivialiteter.Den står tørt og rent og har hverken opplevd kulde eller veisalter etter at den kom i min varetekt. Den er også satt inn med de dyreste vokser, blandet av kyndige sveitsere. Nå venter bare en bremserestaurering, unødig kontroll og at brøytebilene erstattes med feiemaskiner, så er den klar til å nyte vårsolen.Først ANM. Du vet det ikke holder. Men du er unskyldt fordi du er innehaver av det aller ypperste innen bilkunst.
Litt bekymret for fremtiden nå som det planlegges å tilsette brennevin i alt drivstoff.
Dessverre ville det vært straffbart for kryptens vokter å sette seg bak rattet i denne råhetens brutale skjønnhet med ei ballerinas ynde akkurat nå. Kanskje dessverre er feil ord, for det fører jo til at jeg nå hever det nest siste glasset Monkey's Shoulder (før flasken er tom) i retning sørøst, som en hilsen til alle gode folk som residerer i rustbeltet og oppover Oslofjorden. Det er lørda'! Mens Sam Cooke og stort orkester (ala Belafonte i Carnegie Hall) på RCA Living Stereo fyller krypten med godtoner som kan få et stort smil på plass. Skål!
Slik går det når en bosetter seg i fjellheimen.Man skal legge mye godvilje til for å kalle dette vår.
Vis vedlegget 430513
Kunne dessverre ikke dy meg (også) i denne sammenhengen:Det er en av verdens mest lekende biler. Fra den tiden Lancia med et løkkefotball budsjett hamret ut den ene Auda knuseren etter den andre. Når det gjelder maskiner som flytter seg er det ikke tvil om at det Hellige Romerske Riket hadde og fortsatt har mye, hvis ikke alt å lære av det sanne Rom.