Jeg regner med at Betty Cantor-Jackson har gjort det like bra på disse konsertene som på alle de andre jeg har med henne.Sugaree 07.04.78. Gjenfortalt en fredag i det Herrens år 2024. Og det i et ubetydelig, men aggressivt medlemsland av pakten NATO. Cassidy.
Vis vedlegget 1062761
Tilstedeværelse og dynamikk er eksemplarisk. Hun gjorde jobben sin, ja!Jeg regner med at Betty Cantor-Jackson har gjort det like bra på disse konsertene som på alle de andre jeg har med henne.
Konsertene er bestilt, men digitalt og ikke på sølvskiver. Jeg har ikke like mye plass i stua som deg.
Ikke langt unna sannheten, Kids in crime / Frigaard as har revet & bygget ut et eldre veletablert kvartal hvor de selvsagt ikke har klart selge unna leiligheter i disse tider . ( Ghost Town ) mvh savner ekorn familien i de store flotte trærne.Jeg noterer meg at forfatteren fremdeles vandrer i de dødes dal.
Leiligheter og rekkehus er omtrent utsolgt nå.Ikke langt unna sannheten, Kids in crime / Frigaard as har revet & bygget ut et eldre veletablert kvartal hvor de selvsagt ikke har klart selge unna leiligheter i disse tider . ( Ghost Town ) mvh savner ekorn familien i de store flotte trærne.
30 ledige leiligheter i følge Stavlund på finn.no ?Leiligheter og rekkehus er omtrent utsolgt nå.
Siste innlegg om dette temaet da det ikke vedgår meg. Der siste byggetrinnet som nå omtrent er ferdig er det sikkert 30 ledige leiligheter i. De går utover våren tror jeg. Beliggenheten er best i byen. Blandt byhusene er ett ledig nå, slik jeg forstod det. Jeg var skeptisk til omfanget, men det var mye drit og noe fint som forsvant for å få plass til dette. Når det er sagt er det ved siden av terrasseleilighetene ved Wilbergjordet den beste stedlige tilpassing i byen.30 ledige leiligheter i følge Stavlund på finn.no ?