Den er fintunet min Herre.
Vis vedlegget 414261
Enda en av min stolfavoritter! Wegners fantastiske PP225 som snart fyller 70 år!. Er verten gammel kvartermester? Denne hangen til interiørmessige komponenter komponert av flaggline indikerer en rød tråd som jo egentlig er naturfarget
Du lurer ikke oss! Det bildet later til å være tatt fra en av pub-ene på Bryggepromenaden.Fra forfatterens kontor
Nei, si det!Når sluttet en pub å være arbeidsplass for åndsmennesker? (Hold sportspuber utenfor!)Du lurer ikke oss! Det bildet later til å være tatt fra en av pub-ene på Bryggepromenaden.Fra forfatterens kontor
Meget mulig dette er besvart tidligere da jeg ikke frekventerer tråden i den grad forfatter, helt, venn, eier etc. hadde som intensjon; likefullt, opprinnelig var det Tannoy jeg så, mens dette minner i stor grad om høyttalerne hos min tidligere arbeidsgiver - JBL DD65- eller 6600?Vår helt er nærmest sjokkert over tilløp til stemning i hans oppholdsrom.
Vis vedlegget 412517
Skummet svært raskt og fant ikke høyttalere nevnt, dog ikke viktig da det var mye annet flott; går aldri feil med Flos.Min Herre. Pk25. Ja. Hyggelig med interesse fra publikum.Ellers er det bare å oppfordre leseren til å lese historien. I den ligger svarene. Les gjerne flere ganger.
Kjapt kom dette sitatet til meg, ikke uvisst hvorfor: "Man kan lure seg selv på to måter: Man kan tro på noe som ikke er sant eller man kan nekte å tro på det som er sant".Selv i rustbeltet syd øst for hovedstaden er dette gangbart lesestoff og kan være forklaringen på at Pokemon Go og annet fjas ikke har slått an på samme måte her som i de deler av nasjonen hvor avisen med samme navn, men som begynner med stor N, anses som spennende og moderne.
Vis vedlegget 414581
Kierkegaard sa mye rart. Og så delte han oss opp i spissborgere, estetikere og etikere. Som om det var enten-eller, svart eller hvitt.Ellers er det på sin plass og minne om at Trådens forfatter og ingen andre forvalter sannheten i denne tråden. Sanatoriets øvrige pasienter bør aldri glemme det.