- Ble medlem
- 11.02.2002
- Antall liker
- 5
...jeg var 100% sikkert på at Forsell var svensk.Humm...Hva ikke godeste Forsell svensk?
Jeg er usikker på dette, for jeg har også trodd at Forsell stoppet å lage hifiutstyr. Det er kanskje andre som vet mer.Selges disse eminente produktene fremdeles, eller er det kun snakk om support?
Var de egentlig så eminente ?Selges disse eminente produktene fremdeles, eller er det kun snakk om support?
Reference platespilleren med flywheel var i mine øyne (ører er vel riktigere begrep her!!) absolutt eminent sammelignet med det meste av andre vinylspillere da den i sin tid kom!Var de egentlig så eminente ?
ok, jeg fikk aldri hørt noen av produktene, men jeg kjenner folk som ikke var direkte imponert.. De kostet jo også en formue (?) Men smak og behag..Reference platespilleren med flywheel var i mine øyne (ører er vel riktigere begrep her!!) absolutt eminent sammelignet med det meste av andre vinylspillere da den i sin tid kom!
Den store effektforsterkern var referanse i sterophile i flere år(var vel egentlig en ombygd adyton)Var de egentlig så eminente ?
Mao. ikke noe å rope hurra for!Den store effektforsterkern var referanse i sterophile i flere år(var vel egentlig en ombygd adyton)
Testen til Jonathan Scull var forøvrig noe av det mest hysteriske som er servert av HIFI-pressen. Han hadde en lang tirade om at lyden ble bedre ved å skru ut noen av skruene i topplokket på forsterkeren. Han hadde til og med en konklusjon om hvilke som skulle være skrudd ut. En leser kommenterte i et innlegg antallet mulige kombinasjoner ut fra antall skruehull. Det var mange, med 10 minutter pr. kombinasjon snakket han om måneder med kontinuerlig lytting for å evaluere alle.... I tillegg viste målinger at forsterkeren hadde tydelig crossoverforvrengning. Denne formen for produkthyping er ikke akkurat tillitvekkende. Jeg har bare hørt Adytons versjon (Cordis 3B) på messe, og kan vel ikke si stort med utgangspunkt i egen erfaring.
Jeg er sikker på at det anbefalte antall løse skruer på forsterkeren var vesentlig lavere enn på journalisten.
.....den var god.... ;D ;D ;D...tuskjunn..... ;DTesten til Jonathan Scull var forøvrig noe av det mest hysteriske som er servert av HIFI-pressen. Han hadde en lang tirade om at lyden ble bedre ved å skru ut noen av skruene i topplokket på forsterkeren. Han hadde til og med en konklusjon om hvilke som skulle være skrudd ut. En leser kommenterte i et innlegg antallet mulige kombinasjoner ut fra antall skruehull. Det var mange, med 10 minutter pr. kombinasjon snakket han om måneder med kontinuerlig lytting for å evaluere alle.... I tillegg viste målinger at forsterkeren hadde tydelig crossoverforvrengning. Denne formen for produkthyping er ikke akkurat tillitvekkende. Jeg har bare hørt Adytons versjon (Cordis 3B) på messe, og kan vel ikke si stort med utgangspunkt i egen erfaring.
Jeg er sikker på at det anbefalte antall løse skruer på forsterkeren var vesentlig lavere enn på journalisten.
Produktene i seg selv blir vel ikke dårligere selv om prisen var stiv? High-end som har noen år på baken er ofte meget gode kjøp på bruktmarkedet.