Proffen
Hi-Fi freak
Spennende sak, den D70`n.Topping D50S eller D70 er mitt tips.
Hvordan vil du tro/mene/beskrive forskjellen fra dacer som kjører med f x ES Sabre 9038 chip?
mvh
Proffen
Spennende sak, den D70`n.Topping D50S eller D70 er mitt tips.
https://www.hifisentralen.no/forume...res-hi-fi-analog-digital-129.html#post2970703Spennende sak, den D70`n.Topping D50S eller D70 er mitt tips.
Hvordan vil du tro/mene/beskrive forskjellen fra dacer som kjører med f x ES Sabre 9038 chip?
mvh
Proffen
Ble det noe ut av denne?Takker og bukker, Håkon. Skal ringe på denne Wyred! ;-)Som nevnt: Om du kun skal ha digitale kilder vil ikke en "normal" forforsterker ha særlig å bidra med. Betydelig smartere å gå for Hegel HD20 i stedet for HD11 + forforsterker. Det ene er to bokser, det andre en en enkelt boks som låter klart bedre enn kombinasjonen av de to andre.En ting til. Jeg ser det ligger en Abrahamsen V30 pre og Hegel 11dac samlet til salgs på Finn. Kanskje det hadde vært noe? ;-)
Synsing?
EDIT: Ligger f.eks. en Wyred For Sound DAC på Finn for 5500,-. Den er ikke dum.
Mvh
Håkon Rognlien
Nei, men det ble en Parasound isteden - kjempefin lyd og er storfornøyd! ;-)Ble det noe ut av denne?Takker og bukker, Håkon. Skal ringe på denne Wyred! ;-)Som nevnt: Om du kun skal ha digitale kilder vil ikke en "normal" forforsterker ha særlig å bidra med. Betydelig smartere å gå for Hegel HD20 i stedet for HD11 + forforsterker. Det ene er to bokser, det andre en en enkelt boks som låter klart bedre enn kombinasjonen av de to andre.En ting til. Jeg ser det ligger en Abrahamsen V30 pre og Hegel 11dac samlet til salgs på Finn. Kanskje det hadde vært noe? ;-)
Synsing?
EDIT: Ligger f.eks. en Wyred For Sound DAC på Finn for 5500,-. Den er ikke dum.
Mvh
Håkon Rognlien
Jeg har en slik og er veldig fornøyd.Hva med Cambridge dac magic plus?Hifi freaks har Cambridge azur 851N til ca 8000 ddk, Det er en elendig wifi antenne der er med, så det er bedste at køre kablet, hvis du skal have Tidal osv.