Jeg er litt på utkikk etter ett effekttrinn. For tiden spiller jeg med Rogue M-180 monoblokker og Primaluna Evo 400 pre. Det er SF Guarneri Evo jeg spiller på. Jeg har fått beskjed fra sjefen i huset om å redusere antall bokser, og som den lydige ektemann jeg er, foreslo jeg å bytte ofre to bokser mot en.
Da trenger jeg noen gode ideer og forslag til hvilket effekttrinn som kan passe til Evo 400 og Guarneri.
Som dere sikkert forstår har jeg en tildragning til rørlyd, men jeg vurderer også ss trinn, så lenge det ikke blir for analytisk og hardtklingende. Klasse D er i første omgang utelukket, da jeg anser sjansen stor for at jeg blir misfornøyd og må videreselge med en gang.
Prisklasse (brukt) +-40’
For å gi en pekepinn nevner jeg noen kandidater (som ikke nødvendigvis ligger på estimert bruktpris), som jeg har i tankene. Høyttalervalget mitt sier sikkert nok ift musikken jeg spiller, eller ikke spiller
Setter stor pris på erfaringer og begrunnelser for og i mot.
Audio Research ref75se
Luxman m700u
Burmester 956mkll
Parasound JC5
Electrocompaniet awr250
Chord ultima 6
Primaluna evo 400
Da trenger jeg noen gode ideer og forslag til hvilket effekttrinn som kan passe til Evo 400 og Guarneri.
Som dere sikkert forstår har jeg en tildragning til rørlyd, men jeg vurderer også ss trinn, så lenge det ikke blir for analytisk og hardtklingende. Klasse D er i første omgang utelukket, da jeg anser sjansen stor for at jeg blir misfornøyd og må videreselge med en gang.
Prisklasse (brukt) +-40’
For å gi en pekepinn nevner jeg noen kandidater (som ikke nødvendigvis ligger på estimert bruktpris), som jeg har i tankene. Høyttalervalget mitt sier sikkert nok ift musikken jeg spiller, eller ikke spiller
Setter stor pris på erfaringer og begrunnelser for og i mot.
Audio Research ref75se
Luxman m700u
Burmester 956mkll
Parasound JC5
Electrocompaniet awr250
Chord ultima 6
Primaluna evo 400