Mulig jeg er alene om dette, men nå etter å ha brukt torget litt kan jeg si at jeg synes det gamle var bedre. Det gamle var enklere og lettere. Jeg forstår egentlig ikke hva som er så bra med ajax.
Det å ha mulighet til å lagre annonser synes jeg mister mye av poenget når en annonse blir borte etter den er solgt eller går ut på dato. På finn bruker jeg lagrede annonser som en prisreferanse.
Det gamle Torget er jo fortsatt tilgjengelig, så du kan jo velge hvilken du vil bruke. Under "Avansert søk" finner du jo også denne siden:
Avansert søk - Hifisentralen. Det var flere som ønsket å ha en filtreringsløsning på Torget, men det var ikke mulig å få til med det "gamle" Torget, og derav den nye ajax siden.
Når støttemedlemskap opprettes så vil de som betaler få tilgang til Arkivet, og der ligger alle utgåtte og solgte annonser, og en kan da enkelt søke opp f.eks. alle "Wadia" spillere som er solgt, og til hvilken pris de ble solgt for. Hvis du lagrer en annonse nå, så vil du under "Min side" kunne se om den fortsatt er aktiv, reservert eller solgt, men ja, du har rett, du kan ikke bruke det som prisreferanse. Da må du bli støttemedlem når det blir aktivert.
Jeg har vurdert å ha den nye ajax siden som "avansert søk", samt legge tilbake alle funksjonene fra den gamle siden. Hvis en trykker på en kategori på forsiden vil en da se de gamle listene, også lar vi ajax siden være en slags "Avansert søk". En kan da velge å bruke den gamle siden eller den nye siden. Det vil tilfredsstille alle. Jeg får ikke gjort dette før jul, men det er faktisk en god løsning.
Mvh
Høvdingen