Forsterkere Forsterker til Kliptch RF82

Viggoen

Fersking
Ble medlem
31.12.2013
Innlegg
2
Antall liker
0
Sted
Stavanger
Hei

Eg har vore på jakt etter ein bedre forsterker til mine Kliptch RF82'a. Hadde ein dårlig surround forsterker som eg følte ikkje greidde å få skappelig lyd utav desse høgtalerane. Har hørt samme høgtalerane spele mykje bedre enn mine så.
Så spør her om nokon veit om ein bra forsterker til 7-10k som kan få god gang på dei :) Eventuelt nokon som har noko brukt for formålet :)
 
H

Hifibasillen

Gjest
Ja spørs jo hva du ønsker av tilkoblinger osv, nytt tenker jeg en kikk på SG,Hifiklubben,Surround kan være et sted å starte.

Yamaha,Onkyo og Rega vet jeg spiller bra på disse, eventuelt sjekke ut finn og andre steder får gode kjøp brukt =)
 

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Innlegg
12.091
Antall liker
4.345
Torget vurderinger
1
Viggoen: Budsjettetitt er nok litt lavt, men finner du en integrert Electrocompaniet av de større, burde den funke bra. Det gjør Rega Elicit R også.. Egentlig er det liten vits i å tenke surround der- det har du allerede prøvd, og det funka ikke. Søk en stor, strømsterk, kraftig og litt varmtlydende forsterker. Og hold antall kanaler nede på to! Det får du langt mer igjen for.
 

bambi

Æresmedlem
Ble medlem
27.01.2011
Innlegg
16.382
Antall liker
12.325
Sted
Smurfeland
Av det lille jeg har hørt på RF82 ville jeg tenkte japansk med kraftig strømforsyning, og kanskje helst MOSFET. Surround kan funke hvis den er strømsterk nok. Sony, Yamaha, Marantz, Denon, Onkyo, Technics... Tenker at budsjettet er helt ok, særlig hvis man handler brukt.

Selv bruker jeg Denon på RF-52II og syns det er en veldig bra kombinasjon.
 
Topp Bunn