Forsterkere Forsterker til Sonus Faber Liuto Tower

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Antall liker
4.354
Torget vurderinger
1
Karlhungus: Prøv gjerne å gi Uniti Nova en ekstra effektforsterker, samt en Hicap/Flatcap...Det vil løfte den enda etpar hakk..og kanskje dra det hele over mot Naim som endelig valg. Forøvrig en pakke som slett ikke er feil.

N

Naca4

Gjest
Karlhungus: Prøv gjerne å gi Uniti Nova en ekstra effektforsterker, samt en Hicap/Flatcap...Det vil løfte den enda etpar hakk..og kanskje dra det hele over mot Naim som endelig valg. Forøvrig en pakke som slett ikke er feil.
Hva skal man bruke en Hicap/Flatcap til på Uniti Nova? De kan ikke kobles til enheten på noen måte.

Evo III

Hertugen
Ble medlem
25.12.2009
Antall liker
57.445
Sted
Hjemme
Torget vurderinger
80
Jeg Bøyer meg i støvet over at du har testet over 1000 oppsett i året.
Jeg bare lurer på hvordan du får det til?. Det hadde vert utrolig flott å sett bilder av ditt overflod av hi fi oppsett,du må jo ha flere hundre oppsett hjemme også siden du har en mening om alt som blir spurt om her inne. Hva med om du skriver en bok om alle dine erfaringer,det hadde jo blitt en bok på mange tusen sider. Tenk så flott for alle som lurer på hva som matcher hva kunne lært av det,for ikke å snakke om alle pengene vi ville spart. Du burde ta ansvar her Auditor og få dette på trykk så fort som mulig!.
Din expertise har jo ikke sidestykke i noen forum verden over. Gleder meg som en unge til boka kommer ut og skal lese alle de tusen sidene med stor glede.

O

N

Naca4

Gjest
Auditor spiller ofte rollen som vel bevandret. Her anbefaler han en løsning til Uniti Nova som er direkte feil og teknisk umulig. Spørsmålstilleren vet sikkert mer enn svarforkynneren.

ptb

Æresmedlem
Ble medlem
27.11.2008
Antall liker
18.562
Sted
Oslo
Torget vurderinger
14
Auditor spiller ofte rollen som vel bevandret. Her anbefaler han en løsning til Uniti Nova som er direkte feil og teknisk umulig. Spørsmålstilleren vet sikkert mer enn svarforkynneren.
Det er jo langt fra første gangen:(.

Utover det så kan jeg tilføye at mine Liuto, som dog er den gulvstående modellen, spiller svært så engasjerende med Uniti Star.
Savner egentlig ikke forsterkerkraft på det volum jeg normalt spiller, selv om mer effekt sikkert ikke hadde vært å forakte. Men, Naim´n brukes normalt i annet oppsett m/VA.
Samtidig er det også slik at Liuto er en forholdsvis enkel last. Liuto Tower er noe vanskeligere i så måte.

karlhungus

Hi-Fi interessert
Ble medlem
04.11.2012
Antall liker
16
Sted
Frankrike
Da kan jeg melde at jeg har anskaffet en H190 som midlertidig løsning mens jeg sparer til H390.

Jeg var spent på hvor skuffet jeg kom til å bli over H190 i forhold til komboen Doxa 72/HD30 som jeg solgte. Jeg har blitt en stor tilhenger av kvalitets-DACer med årene, og HD30 koster jo mer enn hele H190en...

Overraskelsen ble derfor stor da jeg koblet opp H190 hjemme på mine Liuto Tower! For en renhet, hvilken rytme og energi !!

Dette er nok mest å takke forsterkerdelen i H190 for, eller kanskje DACen er akkurat så god som den kan være i prisleiet. Det er ingen tvil om at teksturene, klangen og klanglengden som kom fra HD30 var i en annen liga, men jeg vil påstå at forsterkerdelen i H190 går mye lenger enn å veie opp for den enklere DACen. Lyden fra H190 er i mine øre uten tvil å foretrekke over komboen Doxa 72/HD30, inkludert på lavt volum hvor det spiller kjempebra.

Gleder meg til H390 !!!

Topp Bunn