lille hiawata
Hi-Fi freak
Avanserte saker.
bare å si ifra en vakker dag du blir lei disse DPA kreasjonene for noen vakre beist
Kan jeg spørre hvordan det fungerer med forsterkeren plassert slik i din USM reol? Blir det ikke veldig varmt under der? Ser ut som 35 cm høyde.LM508iA
Tok meg i å savne dem jeg hadde.... bortsett fra varmen
Det er lov å spørre Forsterkeren ble satt der som et forsøk, blir veldig varmt. Skal ta bort sideplatene så får se om det blir litt bedre.Kan jeg spørre hvordan det fungerer med forsterkeren plassert slik i din USM reol? Blir det ikke veldig varmt under der? Ser ut som 35 cm høyde.
-BB-
Ser vanligvis ikke denne type verktøy i et elektronikk verksted
Lekkert. Vet du hvem som har agenturet på LA Audio i Norge?Driver å tester ut disse to om dagen. Må si at dette er overraskende bra saker.
Vis vedlegget 643472
Vet ikke Hans, har ikke skiftet ennå. Det antydes 2-3000 men bias litt under så de holder vel lengre.Hvor mange timer får du ut av 6C33?
Det er min erfaring også. I min egen er det logget under 500 timer.Vet ikke Hans, har ikke skiftet ennå. Det antydes 2-3000 men bias litt under så de holder vel lengre.
Relativt billige så da er det jo bare å bytte. Et av de beste rørene IMO.
hehe godt jeg ikke blingsa Nos is the shit av det jeg har rullet med rør så liker jeg best Nos her og,som regel 50-60s, liker godt ex Tungsol mil spec`` 60s i 6sn7 rør, ser interessante ut de LA Audio blokkene, ser ut som mye for pengene,sett det ligger et sett ute og,syns generelt konstruksjoner rundt el-34 rør er lette å likeDet har du helt rett i Krazy. 60-talls rør skal det være. Ganske rimelige rør som har fått god omtale.. Lydmessig heller det mot det varme med behagelig avrundet topp. Passer godt i mine monoblokker.