Avanserte saker.
|
bare å si ifra en vakker dag du blir lei disse DPA kreasjonene for noen vakre beist
Kan jeg spørre hvordan det fungerer med forsterkeren plassert slik i din USM reol? Blir det ikke veldig varmt under der? Ser ut som 35 cm høyde.LM508iA
Tok meg i å savne dem jeg hadde.... bortsett fra varmen
Det er lov å spørreKan jeg spørre hvordan det fungerer med forsterkeren plassert slik i din USM reol? Blir det ikke veldig varmt under der? Ser ut som 35 cm høyde.
-BB-
Ser vanligvis ikke denne type verktøy i et elektronikk verksted
Lekkert. Vet du hvem som har agenturet på LA Audio i Norge?Driver å tester ut disse to om dagen. Må si at dette er overraskende bra saker.
Vis vedlegget 643472
Vet ikke Hans, har ikke skiftet ennå. Det antydes 2-3000 men bias litt under så de holder vel lengre.Hvor mange timer får du ut av 6C33?
Det er min erfaring også. I min egen er det logget under 500 timer.Vet ikke Hans, har ikke skiftet ennå. Det antydes 2-3000 men bias litt under så de holder vel lengre.
Relativt billige så da er det jo bare å bytte. Et av de beste rørene IMO.
hehe godt jeg ikke blingsaDet har du helt rett i Krazy. 60-talls rør skal det være. Ganske rimelige rør som har fått god omtale.. Lydmessig heller det mot det varme med behagelig avrundet topp. Passer godt i mine monoblokker.![]()