en helt vanlig dag på HFS.......
|
det så ikke slik ut da du hørte på A80![]()
Egentlig burde OVK arrangere utflukt til dette evenement! Alternativt, sende sin representant ØstersSluket und kyndig oppsyn av vårt sevnske medlem. Hovedsponsor Grebbestad Arbeidskrafteksport & VinylEr på plass ja! Ostron og Taube fest i helgen. Janssons frestelse er plock og nattmat av beste sort, eller som J.Cash kalte retten "The temptation of Janson"![]()
Har sagt det tidl!!! Her har du mange muligheter. -= Everts Sj?bod =-Egentlig burde OVK arrangere utflukt til dette evenement! Alternativt, sende sin representant ØstersSluket und kyndig oppsyn av vårt sevnske medlem. Hovedsponsor Grebbestad Arbeidskrafteksport & VinylEr på plass ja! Ostron og Taube fest i helgen. Janssons frestelse er plock og nattmat av beste sort, eller som J.Cash kalte retten "The temptation of Janson"![]()
![]()
Herved bestilt.Mr. Tasteful himself, Steve Gadd - min favoritt trommis av de som fortsatt virker... anbefales alle som setter pris på skikkelig håndtverk.
Trommisens svar på Jimi Hendrix (emm)Mr. Tasteful himself, Steve Gadd - min favoritt trommis av de som fortsatt virker... anbefales alle som setter pris på skikkelig håndtverk.
Flott trommis - første møte med ham var gjennom Donald Fagen, Aja for lenge, lenge siden.Hei Sluket
Flott trommis - første møte med ham var gjennom Paul Simon for lenge, lenge siden.
BB
Støttes med stor S! Gadd er helt fantastisk.Mr. Tasteful himself, Steve Gadd - min favoritt trommis av de som fortsatt virker... anbefales alle som setter pris på skikkelig håndtverk.
Stemmer nok det ;-)Flott trommis - første møte med ham var gjennom Donald Fagen, Aja for lenge, lenge siden.Hei Sluket
Flott trommis - første møte med ham var gjennom Paul Simon for lenge, lenge siden.
BB
...eller er det feil? Nå ble jeg usikker.
B