|
Komplett sett med 16a horn koster $ 1.550.00 i transport og emballering, fra Korea fritt levert Oslo Havn. Absolutt akseptabelt.Basshornet kjører mono går jeg utfra,dette er jo kompakte saker,noe for etthvert norsk hjem.Har aldri skjønt vitsen med to kjemper i nederste oktaven,avstanden mellom
ørene er ikke såå mange meterne.Håper du får flyfrakt fra Korea,stå på !!!
Med to jenter/damer i hus med langt hår og storforbruk av såpe, sjampo og andre kjemikalier som går i avløpet, så føler jeg meg overkvalifisert på dette området. For det er selvsagt far i huset som tar jobben. Stakefjør er et must!Etter denne orgien i godlydsprodukter/installasjoner er det betimelig med en pustepause - og litt matnyttig info igjen! Har akkurat hatt en runde med service/vedlikehold på vann & avløp på både kjøkken og to bad - viktige saker dette. Lønner seg å være proaktiv - det passer selvsagt ALDRI å ta slikt når vannet flommer utover badegulvet en lørdag kveld og du er for sent ute allerede, til aftenens festligheter...
Slik åpner du tette avløp - Hus og hjem - VG
Ja hva fanken ER det egentlig med kvinnfolk og dusjing? Det blir noe så jævlig seigt og ufyselig etter en stund, observerer at det står kremer & krukker i et stort antall inne i dusjen... mistenker noen av ingrediensene der for svineriet. Selv bruker jeg gjerne dusjen i kjelleren (større) og der er det aldri dette problemet. Muligens fordi jeg sverger til Jif og stålull når kroppen skal laugesMed to jenter/damer i hus med langt hår og storforbruk av såpe, sjampo og andre kjemikalier som går i avløpet, så føler jeg meg overkvalifisert på dette området. For det er selvsagt far i huset som tar jobben. Stakefjør er et must!Etter denne orgien i godlydsprodukter/installasjoner er det betimelig med en pustepause - og litt matnyttig info igjen! Har akkurat hatt en runde med service/vedlikehold på vann & avløp på både kjøkken og to bad - viktige saker dette. Lønner seg å være proaktiv - det passer selvsagt ALDRI å ta slikt når vannet flommer utover badegulvet en lørdag kveld og du er for sent ute allerede, til aftenens festligheter...
Slik åpner du tette avløp - Hus og hjem - VG
derfor de sklir ut av jerngrepet ditt når du begynner å få los....Ja hva fanken ER det egentlig med kvinnfolk og dusjing? Det blir noe så jævlig seigt og ufyselig etter en stund, observerer at det står kremer & krukker i et stort antall inne i dusjen... mistenker noen av ingrediensene der for svineriet. Selv bruker jeg gjerne dusjen i kjelleren (større) og der er det aldri dette problemet. Muligens fordi jeg sverger til Jif og stålull når kroppen skal laugesMed to jenter/damer i hus med langt hår og storforbruk av såpe, sjampo og andre kjemikalier som går i avløpet, så føler jeg meg overkvalifisert på dette området. For det er selvsagt far i huset som tar jobben. Stakefjør er et must!Etter denne orgien i godlydsprodukter/installasjoner er det betimelig med en pustepause - og litt matnyttig info igjen! Har akkurat hatt en runde med service/vedlikehold på vann & avløp på både kjøkken og to bad - viktige saker dette. Lønner seg å være proaktiv - det passer selvsagt ALDRI å ta slikt når vannet flommer utover badegulvet en lørdag kveld og du er for sent ute allerede, til aftenens festligheter...
Slik åpner du tette avløp - Hus og hjem - VG![]()
Det var jo slik de vanligvis ble brukt, har jeg lest. Du har vel støvsuget Moviemice for dokumenter? Masse om oppsett der.Her er en bok jeg godt kunne tenke meg til jul.. (hint hint)
Vis vedlegget 279833
Her diskuteres blant annet stackede 12a og 13a
Info er alltids tilgjengelig, men jeg hadde hatt morro av å ha selve boka da, serru.... blir litt som å eie LP'en(CD) istedenfor å laste ned.Det var jo slik de vanligvis ble brukt, har jeg lest. Du har vel støvsuget Moviemice for dokumenter? Masse om oppsett der.Her er en bok jeg godt kunne tenke meg til jul.. (hint hint)
Vis vedlegget 279833
Her diskuteres blant annet stackede 12a og 13a
En god del av de gamle bøkene der ( fra den perioden, om kino-oppsett ) har jeg funnet som pdf-filer på nettet,
men jeg husker ikke om jeg har funnet akkurat den boka der som pdf ....
Eller uti gangen og maler.Hehe... ja, hvor er entusiastene blitt av, Milenko? Æljjakt?
Sjekk med Steve Schell. Han har bra oversikt over både historien, og utstyr fra den tiden.Ikke noe problem det nei, men det er bare en liten hake ved det; at boka er å få tak i![]()
Schell er rimelig oppdatert ja.Sjekk med Steve Schell. Han har bra oversikt over både historien, og utstyr fra den tiden.Ikke noe problem det nei, men det er bare en liten hake ved det; at boka er å få tak i![]()
Du kan nå han via PM på audioheritage.org.