Sølvpenger er spesielt velkomne, kan i værste fall smeltes om til kabler!HCS skrev:Hehehe, du får nå sagt det Sluket... Og det deles ut sølvpenger over en lav sko ifra enkelte her ser jeg... Sender noe jomfrulig vievann din vei og gleder meg til fortsettelsen...
pengesluk skrev:Bare for å gjøre det helt klart (se forøvrig første innlegg): Jeg driver ikke med HiFi. Her handler det mer om Illusjonsgjenskapelse (c) Sluket.
Jaggu på tidepengesluk skrev:Her kommer en liten epistel om trådstarters forhold til verden generelt og reprodusert lyd spesielt. Eller "Illusjonsgjenskapning" (c) Sluket som jeg gjerne kaller det.
Kjøreregler:
1. Trådstarter har alltid rett
2. I motsatt fall trer 1. straks i kraft
3. Ikke tillatt:
Krangling, uansett
Spørsmål som sår tvil om / rundt trådstarters kompetanse, mentale helse, gode smak og dømmekraft
Sarkasme, ironi og besserwisser-holdning. Dette er forbeholdt trådstarter.
4. Tillatt:
Gaver & donasjoner, det være seg penger og andre kurante finansaktiva, platesamlinger, vintage høytt.elementer og litteratur, som kan høyne gleden
Kommentarer, innspill, historier og anekdoter som er til generell berikelse
Utilsløret skryt og tiljubling.
Smøring i alle former, gjerne åpenlyst. Glasscola, tynne sugerør og Sherbet bruspulver er populære gjengangere!
Vanskeligere bør det ikke være. Enjoy!
Nåddahhh...LMC skrev:du kan jo introdusere en egen sølvkabel serie av de smeltede sølvpengene?
hva med merkevare navnet <<JUDAS>> ? :
Det er vel de rene fakta vi har fått ;D ;D ;Djan#jan skrev:Trodde dette var en ren fakta tråd jeg :
;D
Vil du ha mat, gå over til Espelid.pedal skrev:Dette er tråden med de mest snappy kommentarene. Men her er for lite matnyttig etter min smak.
Nå står ikke verden til påske! (og det er iom et par uker!)pengesluk skrev:Derfor har jeg bestemt meg for å roe ned litt på hornsiden, sommeren står for døra og med stort hus/japansk hage som trenger arbeid og stell tror jeg det blir liten tid til lyd og prosjekter. Diskuterte litt med kona i går og vi har vel kommet frem til at det kunne være smart med innkjøp av en "ferdig" høyttaler bare det ikke går så altfor mye på akkord med de kvalitetene i gjengivelsen som vi setter pris på.
Matnyttig?? Hva venter du deg?? Har ikke sett mest matnyttig fra din kant i det siste heller! Denne tråden er ikke et døgn gammel engang. Faens sytpeiser!pedal skrev:Dette er tråden med de mest snappy kommentarene. Men her er for lite matnyttig etter min smak.
Jo....hvem dato er det i dag foresten ?pengesluk skrev:Har i en tid nå vurdert litt frem og tilbake ref. videre utvikling av anlegget. Horn er vanskelig, tar mye tid med tilpasning, matching etc. etc. og jeg har vel funnet ut etterhvert at det er mange andre ting i livet som også er interessant og som jeg kan tenke meg å bruke tid på. F.eks. pianotimer og nyinnkjøp av piano.
Derfor har jeg bestemt meg for å roe ned litt på hornsiden, sommeren står for døra og med stort hus/japansk hage som trenger arbeid og stell tror jeg det blir liten tid til lyd og prosjekter. Diskuterte litt med kona i går og vi har vel kommet frem til at det kunne være smart med innkjøp av en "ferdig" høyttaler bare det ikke går så altfor mye på akkord med de kvalitetene i gjengivelsen som vi setter pris på.
Kommer derfor til å selge unna horna (i hvertfall for en periode : :) og kjøpe en anstendig ferdigbygd sak for denne gang. Valget falt på følgende modell, som kommer til å få selskap av de bassene jeg allerede har:
(bildene er "lånt" fra produsentens sider)
JanR skrev:Jo....hvem dato er det i dag foresten ?pengesluk skrev:Har i en tid nå vurdert litt frem og tilbake ref. videre utvikling av anlegget. Horn er vanskelig, tar mye tid med tilpasning, matching etc. etc. og jeg har vel funnet ut etterhvert at det er mange andre ting i livet som også er interessant og som jeg kan tenke meg å bruke tid på. F.eks. pianotimer og nyinnkjøp av piano.
Derfor har jeg bestemt meg for å roe ned litt på hornsiden, sommeren står for døra og med stort hus/japansk hage som trenger arbeid og stell tror jeg det blir liten tid til lyd og prosjekter. Diskuterte litt med kona i går og vi har vel kommet frem til at det kunne være smart med innkjøp av en "ferdig" høyttaler bare det ikke går så altfor mye på akkord med de kvalitetene i gjengivelsen som vi setter pris på.
Kommer derfor til å selge unna horna (i hvertfall for en periode : :) og kjøpe en anstendig ferdigbygd sak for denne gang. Valget falt på følgende modell, som kommer til å få selskap av de bassene jeg allerede har:
(bildene er "lånt" fra produsentens sider)
/jan
Venta på den, beklager men klarte ikke å dy megpengesluk skrev:Stor takk forøvrig til kødden fra Øssfoll, som ødela hele opplegget! Glimrende! Applaus! Godt gjort!
"Som vanlig"? Woot?!pengesluk skrev:Og Dazed lever som vanlig opp til sitt nick...