Fett!Kåtebiff ligger mellom ynglekjeppen og toer'n JoHoo - så vet du det!
Meanwhile, Friday Night at The Slukotek;
Ja, det trur jeg. Så bra som ventehora, sorry ventehorna låter så burde det vel være skummelt bra det neste som kommer.Ikke skumle, Bergfinn..... ikke skumle. Jo, kanskje
Den skiva er det jaggu lenge siden jeg har hørt påLyrisk og flott spill fra Jason
Nå er han dessverre rammet av ALS og spiller ikke mer
Kåtebiff ligger mellom ynglekjeppen og toer'n JoHoo - så vet du det!
Meanwhile, Friday Night at The Slukotek;
Will do, men må ut på tuben for å få lov til å se dette.Sluket spenner seg aldri fast, det er omgivelsene som ikke tør annet enn å være føyelig!
Power'n sjekk dette! Feteste album ever.
Will do, men må ut på tuben for å få lov til å se dette.Sluket spenner seg aldri fast, det er omgivelsene som ikke tør annet enn å være føyelig!
Power'n sjekk dette! Feteste album ever.
Men først sen hjemmelaget wok middag med kylling.
Konemor sitter bæltett i hønnet ute på stua og sier at det smaker godt, så da er det vel håp
Jepp. Her må det handles tenker jegDen må du bare ha, Nikko - svinger hensynsløst!!
Misbruk av ressurser. Ærlig talt.Kan vel la thaimasøsene massere hverandre ?
-m
Kan ikke få blitt mer enig.God karma i går, stemning, dagsform og anlegg spilte på lag og da blir det som regel en god opplevelse! Og som Swifty så betimelig påpeker, live opptak er det noe eget med - kan selvfølgelig rotes til med både miks og mastering men det faktum at det er levende mennesker som sitter SAMMEN i det samme rommet og spiller, det gjør noe med ekthetsfølelsen uansett nesten. Jeg har alltid likt live innspillinger, gjerne de som er fulle av "feil" og lydelementer som ikke nødvendigvis er en del av musikken, men snarere en del av det menneskelige. Bruker alltid live innspillinger når jeg skal lure folk inn i lydfella Funka på Swifty også. Takk for bevingede ord forresten - al for vennlig men så er du jo en vennlig sjel også! Thank you and come again!