Vintage Silver Pioneer
Hi-Fi freak
En hvalpenis, populært kalt Pink Floyd8)
Synes du jeg kledde hviteAchtmal.... du skulle ha gått til Spekk-Savers
UffdaGod stemning for alle skal det være!
Et beskjedent bidrag
Jeg VISSTE det.
Make no mistake - jeg er for doping, har alltid vært! Vi vil se spektakulære resultater, og
når idrettsfolk blir Instant celebrities og mangemillionærer på no time så bør de jaggu
risikere noe for herligheten synes jeg!
Tenk litt på dette; vi har jo Hjelpemiddelsentralen, et fullt lovlig arsenal av ting og tang
for folk som sliter med diverse problemer... hvorfor kjeftes det opp når idrettsfolk tar
i bruk SINE hjelpemidler?
Jeg velger derfor å stå frem og tilstå bruk av preparater som sikkert er
på WADIA's liste - dessuten har jeg selv en Wadia 850....
her er godteposen tømt ut på spisebordet - take Your pick!
Hvorfor jeg har så god lyd? Her er svaret!
(legg merke til forsterkeren - den er der for å forsterke effekten)
Vis vedlegget 405209
Spesielt vil jeg fremheve denne - en prestasjonsfremmende gel som smøres på (Johaug spesial)
Fungerer på alle typer lepper
Vis vedlegget 405210
Hadde Transporteren vært en pre-67 split window T1 så kunne jeg vurdert å overta riggen..Råeste TRANSPORTER ever, OBS, beregn god tid!
Hatt denne bakpå da...Hadde Transporteren vært en pre-67 split window T1 så kunne jeg vurdert å overta riggen..Råeste TRANSPORTER ever, OBS, beregn god tid!
Fant en koolere transporter men hadde glatt levd med begge.
denne platen er blitt min standard "stå opp søndag morgen og drikk kaffe playlist", etterfulgt av nicholas payton-burghausen.
Nei, nå må vi ha mussikk te arbe'
Beste resultatet av samarbeidet Bob James og David Sanborn er på denne cd'en
Make no mistake - jeg er for doping, har alltid vært! Vi vil se spektakulære resultater, og
når idrettsfolk blir Instant celebrities og mangemillionærer på no time så bør de jaggu
risikere noe for herligheten synes jeg!
Tenk litt på dette; vi har jo Hjelpemiddelsentralen, et fullt lovlig arsenal av ting og tang
for folk som sliter med diverse problemer... hvorfor kjeftes det opp når idrettsfolk tar
i bruk SINE hjelpemidler?
Jeg velger derfor å stå frem og tilstå bruk av preparater som sikkert er
på WADIA's liste - dessuten har jeg selv en Wadia 850....
her er godteposen tømt ut på spisebordet - take Your pick!
Hvorfor jeg har så god lyd? Her er svaret!
(legg merke til forsterkeren - den er der for å forsterke effekten)
Vis vedlegget 405209
Spesielt vil jeg fremheve denne - en prestasjonsfremmende gel som smøres på (Johaug spesial)
Fungerer på alle typer lepper
Vis vedlegget 405210
Nå snakker vi Sluket!
Bob James og Earl Klugh er ingen dårlig kombo. de har flere album på
samvittigheten. Min personlige favoritt er "Cool" som også kona likte så
godt at hun stjal cd'en min!! Jeg måtte kjøpe ny, ingen bønn The Things we do for love..
En slik?Hadde Transporteren vært en pre-67 split window T1 så kunne jeg vurdert å overta riggen..Råeste TRANSPORTER ever, OBS, beregn god tid!