LMC
Æresmedlem
Bling?
Vis vedlegget 409540
Skuspillernes svar på Accu med både bling og punch!!
Jatakk, begge deler takk!!
han dusten der hadde jo fått revet av begge øra i første clinch
Bling?
Vis vedlegget 409540
har noe på gang på FLH som kommer til å rydde vei i vellinga
Bling?
Vis vedlegget 409540
han dusten der hadde jo fått revet av begge øra i første clinch
"Det er ikke lett å skille mellom fjas og fakta når Sluket taler" - gammelt jungelord.Nei - fem lange wiener med alt tilbehør, vasket ned med to bokscola. Napoleonskake til kaffen. Så et par timer i godstolen før det er på tide å tenke på fredagsmiddagen - dvs. rope på kjerringa og lure på hvor maten blir av!!
...og når du finner ut at det ikke er noe respons fra kjerringa (e du fra Nord-Norge, Sluket?) så har du vel en Fjordland på lur et eller annet sted, tenker jegNei - fem lange wiener med alt tilbehør, vasket ned med to bokscola. Napoleonskake til kaffen. Så et par timer i godstolen før det er på tide å tenke på fredagsmiddagen - dvs. rope på kjerringa og lure på hvor maten blir av!!
Ja, hvis du er ute etter tilårskomne tafatte menn uten kunnskap om noe som helst inkl. matlaging Nå er jeg bekymret for deg, Bartis. Alvorlig.Fjordlandhylla er det beste sjekkestedet på butikken
Tenkte det, Sluket. Det var bare bruken av ordet "kjerringa" som ikke sto helt til det jeg forbinder med Oslo-ensere. Men tidene har vel kanskje forandret seg siden jeg bodde i Kirkeveien på 60-tallet. 1960, altså.Harald, nordlenninger kommer ikke fra Vålerenga!!! Takke faen for det, forresten! Og med unntak av et eneste feilskjær så er ikke Fjordland å finne i det Slukske hjem!