1) dum problemstillingsinep skrev:Lurer på hvor mye penger sluket har brukt på hifi?
Og enda mer interessant - hvor kommer pengene fra?![]()
han lager kabler.sinep skrev:Lurer på hvor mye penger sluket har brukt på hifi?
Ok......så det bekymrer deg.sinep skrev:Lurer på hvor mye penger sluket har brukt på hifi?
;DBrasse skrev:han lager kabler.sinep skrev:Lurer på hvor mye penger sluket har brukt på hifi?
1) Det skal du hoppe og drite i.sinep skrev:Lurer på hvor mye penger sluket har brukt på hifi?
Personlig synes jeg det er stor forskjell på trådene til Sluket og Roysen, begge er derimot fascinerende å lese.A Boy Named Sue skrev:Å følge trådene til Sluket og Roysen fascinerer meg. Jeg synes det er flott at folk ,som har mulighetene for det, tar det helt ut. At noen ikke tåler at andre har bedre rammevilkår for å leve ut sine drømmer synes jeg er trist, rett og slett.
Det er ennå tidlig i 2012, men jeg tror dette allerede kan premieres med årets mest idiotiske kommentar og spørsmål!sinep skrev:Lurer på hvor mye penger sluket har brukt på hifi?
Du bør i hvertfall ta deg et laaangt skrivekurs i faget "Hvordan skrive Ironi". Må være noen norsktimer du gikk glipp av på skolen.sinep skrev:Lurer på hva som skal til for at folk skal forstå at et innlegg er ironisk ment her inne.
Må man bruke HTML kode kanskje? <ironi på>....</ironi av>
Please advice...
Siden vi er inne på det med runde kontra forskjellige former for rektangulære horn,LMC skrev:mulig dumt spørsmål:
er LC rollback profilene bare gjennomførbare på runde horn?
ser et mulig problem med prosjektet ditt om du bare går for runde horn og det er avstand mellom hornsenterne og integrasjon av lyden i lyttepos
om du skal ha dette i kjellern, må du i allefall spille i lengderetningen, for nå sitter du vel for tett for et slikt multiway system?
mvh
Leif
De har noe annet, tenker du på horn ;DLMC skrev:NO GUTS NO GLORY !
Sluket har baller og alle med baller fortjener å bli respektert
og noen få uten baller, men de har noe annet istedet ;D
mvh
Leif
Ikke galt.... ;D ;Dmadman skrev:Akkurat hjemkommet etter nok en hyggelig aften hos Sluket. Skønner ikke helt hvordan han skal toppe det systemet som spiller der idag. Men Sluket gir seg ikke, han skal videre.
PS Vi spillte ganske høyt for å overdøve seddelpressa, den bråker endel ;D
-m
Kompresjonsdrivere er sjølveste livet det da.....det vet vel alle!madman skrev:Fostexene havner nok ikke i Rass, det andre alternativet derimot, der er ting på gang. Rasser og drivere er i box ;D Nå venter jeg bare på å komme igang igjen med kassene som skal stå under. Men så var det den hælvetes gipsede høyrehanda da ???
-m
Tilbudet mitt med å låne effektive hullsagene står fortsatt ved lagmadman skrev:Fostexene havner nok ikke i Rass, det andre alternativet derimot, der er ting på gang. Rasser og drivere er i box ;D Nå venter jeg bare på å komme igang igjen med kassene som skal stå under. Men så var det den hælvetes gipsede høyrehanda da ???
-m
Huff. Stakkars deg. Håper det leger godt (og fort) slik at gutteprosjektene ikke blir altfor forsinketmadman skrev:Takk for det Hel men hullene ble tatt før hånda gikk.
-m
Så dere fikk montert driverene du hadde i bilen i rass?madman skrev:Fostexene havner nok ikke i Rass, det andre alternativet derimot, der er ting på gang. Rasser og drivere er i box ;D Nå venter jeg bare på å komme igang igjen med kassene som skal stå under. Men så var det den hælvetes gipsede høyrehanda da ???
-m