Fra grunnmur til godlyd - Via Dolorosa med Sluket som Jesus

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

The Shy

Æresmedlem
    Ble medlem
    10.04.2017
    Antall liker
    17.680
    Sted
    Langesund
    Dette var ikke så bra, alle er tjent med at du holder deg i gamet til minst hundre, så dette får du bare riste av deg:). Viktig! er å ikke se for bra ut på bedringens vei, og ta i mot all dulling..... God bedring herfra også

BigSwifty

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2004
    Antall liker
    3.938
    Takk for de gode ønsker fra alle! Er redd det vil ta en del tid å bygge seg opp igjen etter denne historien. Legene sier at familien og venner /bekjente Må sørge for lang hvile og at pasienten dulles og degges med :D
    Høres ut som en bra lege! Spørs om du ikke trenger blå resept på no´god vin også, etterhvert!

vidarje

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.10.2009
    Antall liker
    3.887
    Sted
    Rasta
    Torget vurderinger
    1
    Du får bestille en slik til teket og installere intercom til fruen når du kommer hjem.

jupiter_120x200_elevation_1_2.jpg

Du får si i fra hvis du trenger hjelp til noe, jeg bor jo midt i mellom deg og Ahus:)

terryboy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.06.2003
    Antall liker
    878
    Torget vurderinger
    1
    Som min bestefar alltid sa: "Bedre frisk og rik, enn fattig og syk!".

Nå må du bli frisk så raskt som mulig gode Sluket, men samtidig høre på de gode råd om at du tar det rolig etter at det norske helsevesenet har sluppet deg ut på egenhånd igjen. Jeg vil jo ha deg frisk som en fisk mest for din egen del, men rent egoistisk vil jeg jo ha den sprudlende, musikkelskende og vitale karen oppe på full energi når jeg håper å få en audiens i Slukoteket i løpet av det nye året vi har trampet inn i (ikke du som har entret det horisontalt)!?

God bedring ønskes fra basen i Son

Hunsbedt

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    09.05.2013
    Antall liker
    3.777
    Sted
    Kvinesdal
    Torget vurderinger
    1
    God bedring Sluket, håper du kommer raskt på beina igjen! Hadde i fjor selv erfaring med omtrent samme du har blitt utsatt for, kjedelige greier.

ptb

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Antall liker
    19.373
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    14
    Huffda.
    Har ikke vært innom tråden på et par dager, og da var vel indikasjonene noe i retning av "ordinær" fluensa. Men dette er jo noen knepp værre. Slett ikke noe god start på 2018:(.
    God bedring!

Polka

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.07.2003
    Antall liker
    4.343
    Torget vurderinger
    96
    Ønsker god bedring og at du får den beste hjelp Jan!

crosswind

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.11.2012
    Antall liker
    14.783
    Sted
    Svartskog
    Torget vurderinger
    14
    God bedring Jan!

Kan ta med en full face oxygen-maske från jobb med allt från 100% oxygen till emergency setting med övertryck och grejer. Seriös boost och håller giftiga gaser (du är ju trots allt man i dina bästa år som itvingas sjukhusmat... :cool:) borta.

5C84BED4-99F2-40DD-9C10-032AE1292751.jpeg

OB-BB

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Antall liker
    7.999
    Tror Lillegutt er litt lei seg pga julegavene. Han må lære seg at man ikke får alt man ønsker seg.

Pasienten har ikke uttrykt det selv, men jeg kan tenke meg at Ulven kunne tenkt seg en stabbel Cocktail fra syttitallet om noen har presentable, blabare eksemplar i første utgave å avse. Undertegnede påtar seg mer enn gjerne og helt uselvisk oppgaven med å overlevere. Litt forsinkelse i postgangen må dog påregnes.

1515140465889_temp.jpg

BB

Scrooge

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.11.2008
    Antall liker
    1.130
    Det spørs om han har et horn i siden til noen ja..

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.537
    Torget vurderinger
    23
    Update Alert!

Legevisitten unnagjort og ting er avklart. I tillegg til annen grums så kan vi nå også notere oss for en kraftig bihulebetennelse, første gang i så måte og forklarer den intense hodepinen ved minste anstrengelse. Hmmm.
    Blir nok her litt til...

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.537
    Torget vurderinger
    23
    Bredspektret Anti-B og smalsporete pleiersker er oppskriften! Ikke en eneste NURSE DIESEL å se her, bare flotte pene og ekstremt serviceorienterte folk.. Jeg er virkelig imponert, Helse Norge leverer nok en gang, Sluket bukker og takker.
    Hadde det øvrige norske næringsliv oppvist samme kvaliteter så hadde det blitt fart i sakene.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.014
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Tegn på et fungerende sosialdemokrati er et land der folk kan ha aktive hornrigger like store som en leilighet i Tokyo og likevel få topp forpleining på gode sykehus uten å bruke en liten formue på det. :D

Fortsatt god bedring, Slukfar.

Scrooge

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.11.2008
    Antall liker
    1.130
    Godt å se at du har funnet frem til tastaturet i alle fall! Positive opplevelser skal man jo ta vare på, likeledes gjelder beskrivelsen av pleierskene! Har dem friskt i minne sjøl, selv om det var på en annen avdeling. Kos deg så godt du kan oppi det hele, og drøm litt samtidig! Da går alt så meget bedre..... :cool:

Nikko03

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.11.2008
    Antall liker
    2.923
    Torget vurderinger
    3
    Bilder av de fineste sykepleierskene hadde jo pynta opp tråden da.
    Utover det er det godt å se at det står såpass til livs at det pasienten skriver noen oppdateringer :)

ptb

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Antall liker
    19.373
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    14
    Bredspektret Anti-B og smalsporete pleiersker er oppskriften! Ikke en eneste NURSE DIESEL å se her, bare flotte pene og ekstremt serviceorienterte folk.. Jeg er virkelig imponert, Helse Norge leverer nok en gang, Sluket bukker og takker.
    Hadde det øvrige norske næringsliv oppvist samme kvaliteter så hadde det blitt fart i sakene.
    Temmelig fornøyd med morgenstellet:rolleyes: virker det som.
    Alternativt tungt medisinert med feberfantasier;)

rellingsen

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.02.2014
    Antall liker
    266
    Sted
    Rogaland
    Torget vurderinger
    1
    God bedring ønskes også fra u-bekjente trakter!

*"smalsporte sykepleiere" er herved ilagt vokabularet!!

Sist redigert:

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.537
    Torget vurderinger
    23
    Ligger i sykesengen og hallusinerer frem de cooleste ting.... heavy painkilling booster kreativiteten noe så infernalsk, har jaget personalet rundt etter tegnesaker. De tror jeg er gal. Det er såpass nærme unna at det kan jeg leve med! Lengter fryktelig hjem til det der settet jeg fikk til jul.... "Den lille Ingeniør"

Z

Zomby_Woof

Gjest
    Se der! Skattekronene går til noe bra!

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.537
    Torget vurderinger
    23
    Får ikke fullrost folka her nok. Kommer til å hagle med blomster her på mandag. With Compliments! Uten sammenligning beste Pit Stop jeg har opplevd. Trua på mennesker fikk nettopp a Swift kick in The Butt

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.537
    Torget vurderinger
    23
    Ouch... litt rask med lovsangen der... det viser seg at de ikke kan finne noe så enkelt som en regnestav jeg spurte etter for noen minutter siden...

Z

Zomby_Woof

Gjest
    :D

Inntrykket er at utviklingen har snudd, om ikke helt i slag så i hvert fall på vei? I så fall fortsatt god bedring.

hifiguru

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.07.2002
    Antall liker
    1.260
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    1
    Det var mange ting du har klart å egle på deg da mann! Ørebetennelse, bihuler etc er standardvare her i gården noen mnd i året. Ekkelt når trommehinna sprekker for det knaser så jævlig når man går! Som en sprukken titanmembran ? Uansett, be well soon. 500kg med JBL på vei til gurukåken så her må helsa holde!

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn