Dette var ikke så bra, alle er tjent med at du holder deg i gamet til minst hundre, så dette får du bare riste av deg
. Viktig! er å ikke se for bra ut på bedringens vei, og ta i mot all dulling..... God bedring herfra også
|
Høres ut som en bra lege! Spørs om du ikke trenger blå resept på no´god vin også, etterhvert!Takk for de gode ønsker fra alle! Er redd det vil ta en del tid å bygge seg opp igjen etter denne historien. Legene sier at familien og venner /bekjente Må sørge for lang hvile og at pasienten dulles og degges med![]()
Skulle hatt meg en sånn!Du får bestille en slik til teket og installere intercom til fruen når du kommer hjem.
Vis vedlegget 474399
Du får si i fra hvis du trenger hjelp til noe, jeg bor jo midt i mellom deg og Ahus![]()
Temmelig fornøyd med morgenstelletBredspektret Anti-B og smalsporete pleiersker er oppskriften! Ikke en eneste NURSE DIESEL å se her, bare flotte pene og ekstremt serviceorienterte folk.. Jeg er virkelig imponert, Helse Norge leverer nok en gang, Sluket bukker og takker.
Hadde det øvrige norske næringsliv oppvist samme kvaliteter så hadde det blitt fart i sakene.
Se der! Skattekronene går til noe bra!Bredspektret Anti-B og smalsporete pleiersker er oppskriften! Ikke en eneste NURSE DIESEL å se her, bare flotte pene og ekstremt serviceorienterte folk.. Jeg er virkelig imponert, Helse Norge leverer nok en gang, Sluket bukker og takker.
Hadde det øvrige norske næringsliv oppvist samme kvaliteter så hadde det blitt fart i sakene.