2
2xJ
Gjest
Deng venter, samt inndragning av julekort
Deng venter, samt inndragning av julekort
Et ubegripelig bra bygge!På samme dag i min hjem by såg jag denne futuristiske bilen som gamle raggarkungen Zacke (står vid bilen) hade byggd
Spillte fotboll sammen, han var raggare og jeg pønker ingen problem når nån ville mucka gräl
Driter paven i skogen? Har Pinocchio trepikk? Selvsagt ser jeg på. Dragracing på Extremesports også.Følger du med på gærningene som kjører fortbeintfremoverbiler Slukern?
Vis vedlegget 515875
Fredager kl 22.
Javisst! husker ikke hvordan det endte, men svenskene ble vel for sterke! Seier ble det i alle fall ikke, men vi nordmenn hadde en stygg tendens til å vinne festen i stedet! Hedemora var i alle fall et trivelig sted, som vi besøkte mer enn én gang!Btw Scrooge du har vel kjørt Gokart på banen i Hedemora?
Se ikke bort fra at fremtiden vil omfavne et slikt konsept igjen. I miljøets navn.Slukmobil med lytterom?
GM Futureliner
Vis vedlegget 515864
Vis vedlegget 515865
Vis vedlegget 515866
Vis vedlegget 515867
Vis vedlegget 515868
Vis vedlegget 515869
Utgangspunktet var en 57 FairlaneVisst nån slags Ford mener jeg det var?
Stemmer bra det ptb Ford -57. hitta denne reportasjen har en del annet også i garasjenUtgangspunktet var en 57 FairlaneVisst nån slags Ford mener jeg det var?
Nesten helt lik den jeg hadde bare min var HT og Orange
Jeg blir våt andre steder også
Ikke noe for en forblåst vestlandsk petrolhead som deg!Vel vel er ikke helt der, tor Barry må være for viderekommende
mvh
Hehe nei dessverre sluketIkke noe for en forblåst vestlandsk petrolhead som deg!Vel vel er ikke helt der, tor Barry må være for viderekommende
mvh
Hehe sluket, du må ikke si slikt, folk kunne jo tro detEtter å ha fått en dynge med PM og rasende protester fra Motoren så får vi vel roe ned nervene hans med litt proper lyd!
Hehe sluket, du må ikke si slikt, folk kunne jo tro detEtter å ha fått en dynge med PM og rasende protester fra Motoren så får vi vel roe ned nervene hans med litt proper lyd!
mvh
NjaaaHehe sluket, du må ikke si slikt, folk kunne jo tro detEtter å ha fått en dynge med PM og rasende protester fra Motoren så får vi vel roe ned nervene hans med litt proper lyd!
mvh