- Ble medlem
- 18.02.2009
- Antall liker
- 15.158
- Sted
- Kopervik og Bergen
- Torget vurderinger
- 1
Det kan jeg tenke meg du gjorde. Juhuuu!Hørte den Live i går med Fagottkoret![]()
Det kan jeg tenke meg du gjorde. Juhuuu!Hørte den Live i går med Fagottkoret![]()
Plen er fantastisk trivelig mener nå jeg. Når sola treffer dugget en sen morgen, og det skimrer i nydelig grønt... det kan ingen heller, stein eller trekasser erstatte, selv om slikt og mye annet kan være meget flott. Epletre og grønn plen.... ren idyll. Men smak og behagBlått lys hører utrykningskjøretøyer til.
Liker du svæære pupper, kjøp deg ku.
Vil du ha gress - dra på Ekeberg.
Det finnes et antall slike udiskutable "sannheter" her i livet.
My blue leds are nice, but you haven't seen them yetSom om jeg skulle satt ord på det selv. Vintage utstyr hadde lamper, ikke led - og gjerne displays med bakbelysning etc. Ikke slike grelle lysblå fæle led som brukes ukritisk av fargeblinde og dårlige designere. Hifibransjen har jo tatt helt av - fradet billigste ræl som er å oppdrive til svindyre "high end" produkter. Fysj og pføy. Og noe av det verste er når de helt bevisstløst blander to-tre forskjellige blåfarger som er ille nok hver for seg!
Fordelen med borettslag er at all plenen er kollektiv, og da har man en vaktmester/gartner som står for vedlikeholdet.Min gode mann - jeg er den lykkelige eier av ca.10 m2 plen og ett stk. epletre så kom ikke her og snakk om smak og behag! Jeg har store gressarealer rundt meg på naboeiendommene, det får holde. Og morgenduggen på rød viftelønn, japansk hjertetre (hvor vannet ligger som perler på bladene) og intenst mørk blå Verbena.... det er enda mer forførerisk og vakkert enn ditto på gresset. Heldigvis har jeg alle variantene.
Et gated community etter Steve Bannons hjerte?Mitt arvegods i fremtiden er en 4-roms som ligger rett utenfor byen, på et høydedrag.....kalt Golan-høyden...busslinjen kalles color-line....got it?
Har du bare spist sei i ditt liv? Hverken torsk eller lyr har en skvisj skvasj-konsistens hvis den ikke er totalt kokt ihjel, men jeg kan være enig i at sei og tildels lysing har det. Sistnevnte er likevel en svært god fisk med smak av skalldyr, men jeg foretrekker den i hjemmelagde fiskekaker framfor filet.Aldri skjønt dette med sjømat, den jævlige saltvannsmaken som sitter i alt, og den fryktelig skvisj skvasj konsistensen. Fysj.
Å så enig.Neivel, Polka. Mer sjømat til oss andre!
Å slurpe i seg nysprettet østers er som å slurpe i seg selve livet!![]()
Østers=Pussy Away From HomeØsters = Canned Pussy
Var litt redd ingen tok hintet, men innså kjapt at jeg var i riktig trådÅ slurpe i seg nysprettet østers er som å slurpe i seg selve livet!![]()