Du som er glad i både instrumental og gitar. Ny artist for meg som er rå på gitar. Kanskje litt i lengste laget. Jeg er ikke vant med at låt og album er det samme.STOP PRESS!!!
Det finnes norsk musikk det faktisk går an å få fot av.....
|
Du som er glad i både instrumental og gitar. Ny artist for meg som er rå på gitar. Kanskje litt i lengste laget. Jeg er ikke vant med at låt og album er det samme.STOP PRESS!!!
Det finnes norsk musikk det faktisk går an å få fot av.....
Jeg har sett ett par videoer med han og han fremstår som en sånn "alternativ" type. Litt hippie hipster alternativ med en vri. Clint Eastwood møter flower power eller noe. En fot i Østen og en i Vesten.Han derre Estas Tonne spiller mye på gata og.
Dyktig på gitaren han. Finner'n på jutub.
Sitter alltid med en røkelsepinne på gitarhalsen.
Greit at du har store horn, men når TVen kåler over er det kanskje litt høyt???Eneste jeg har fått med meg er at TVene har blitt veldig tynne de siste årene!
Ikke så tunge heller!
Upraktisk her vest som det blåser en del, ofte at de nye Tvene kvelver, det gjorde ikke de gamle!
Ronda er råers på Bassen.Dette er ORIGINALEN, og for oss som har fulgt Beck fra starten og kjøpte LP'en da den kom så er det denne som gjelder. Wilkenfeld har jeg ikke spesielt sansen for. "Flink" på sin måte men mangler guts & groove som kommer med alder og smerte.
Fra nabokommunen Sveio, midt i leio. Altså nord for Haugsund. Og er i dag medlem av Vamp.Har mye vinyl av Bjørn Berge. Han er yberflink og har en bluesstemme som dirrer helt ned i kjelleren. Og......så er han vestlending. Haugesund ?
Fra nabokommunen Sveio, midt i leio. Altså nord for Haugsund. Og er i dag medlem av Vamp.Har mye vinyl av Bjørn Berge. Han er yberflink og har en bluesstemme som dirrer helt ned i kjelleren. Og......så er han vestlending. Haugesund ?
Så og si alle i Vamp har vel egne greier på si. Sett bort fra CEO Staveland, Vamp er jo et konsern tilhørende ham.Fra nabokommunen Sveio, midt i leio. Altså nord for Haugsund. Og er i dag medlem av Vamp.Har mye vinyl av Bjørn Berge. Han er yberflink og har en bluesstemme som dirrer helt ned i kjelleren. Og......så er han vestlending. Haugesund ?
VAMP?!! Et tap for norsk bluesrock
Edit: han er kanskje bare sessionmusiker der, og spiller fortsatt egne greier også?
Gynekolog -avd er nå slått sammen med Øre-nese-halsMoney talks - Bullshit walks...
Venter på time/kontroll hos øre-nese-hals spesialist ....
Vis vedlegget 479345
But a toe or two inside works.Blir ikke lett å få toe in på det de der.
Ahh. En hyggelig påminnelse om å takke for forleden kveld, hvor jeg omsider fikk inntatt godstolen foran et usedvanlig velbygget og ikke minst vellydende høyttalersystem som jeg nok aldri har hørt maken til. "Horn" har for meg til en viss grad vært synonymt med trompeter og tubaer, med lyd deretter. (No offence til de som blåser!). Ja, i min enfoldighet har jeg inntil nå, vasset rundt i en sådan villfarelse. Som nå definitivt er gjort til skamme! Og ikke å forglemme; slob, altså "Slot Loaded Open Baffle", som et grundig musikalsk fundament i det hele.En liten hjertestarter for hatere av DIY og design som avviker fra Olufsen & Bang og de siste interiørmagasinene...