Joda, HFS3 skalerer bildene, ned til en eller annen maxstørrelse.Salty, skalerer ikke HFS3 selv? Og mange fine bilder ozzy..![]()
Jeg tenkte at kanskje dette er årsaken til problemene, at HFS3 kan feile under nedskalering av (veldig) store bilder.
|
Joda, HFS3 skalerer bildene, ned til en eller annen maxstørrelse.Salty, skalerer ikke HFS3 selv? Og mange fine bilder ozzy..![]()
Gee, artigVis vedlegget 138682
Her var jeg ikke gamle skrotten. Tilogmed før jeg fikk min første platespiller dette.
Prøver et til fra scanninga da.Gee, artig
Du skanner bilder som en helt nå da ?
/jan
jeg har mine bilder i Picasa. Må jeg flytte de da?Jeg har også opplevd problemer ved opplasting av store bilder.
Etter at jeg nedskalerte dem selv, FØR opplasting, ned til f.eks max 750x750 px, har alt gått så meget bedre.
Nedskalering kan gjøres veldig enkelt i Windows, f.eks ved å åpne bildet i "Paint", og deretter velge "reduser bildestørrelse".
Kanskje Høvdingen kan komme med noen gode råd her...?jeg har mine bilder i Picasa. Må jeg flytte de da?
Tror det er noe som spøker her jeg. Se hva Jan skriver.
Først "Gee morro"
Når jeg siterer så blir det "Gee artig"
Creepy.
Jefferson Airplane var et veldig bra band. Til de ble Starship.Bra valg av både låt og band
Red octopus av Starship er et album jeg bare må ha i min samling. En del gode låter der.Jefferson Airplane var et veldig bra band. Til de ble Starship.
Men i mellomtiden var de vel Jefferson Starship? Som var mindre spennende enn Jefferson Airplane, menJefferson Airplane var et veldig bra band. Til de ble Starship.
Det var Jefferson Starship jeg tenkte på. Og J.J. Selvfølgelig er det liv i både meg og tråden.Godt og se at det er liv i tråden ......... Ha en flott dag Rozzy !!!!
For og sitere Ruby atter en gang "Ikke så pessgæernt."Knallbra
Har de gutta i bakhodet etter lytten hos deg, på vinyl.
/jan
For og sitere Ruby atter en gang "Ikke så pessgæernt."
skvatt en tur innom nygruva på vei til Lysekil og ferie for noen dager siden. fikk servert kaffe og kringle. Rolfozzy har fantastisk musikksmak og jeg noterte meg flere ting som skal kjøpes. anlegget spilte plutoniumsbra! spesielt platespilleren som er fantastico. H3 er en fantastisk høytaler også noe såå sjeldent som en ferdig modda Klipsch. Takk for at jeg fikk komme på besøk
Duverden. Dette har gått meg forbi fingern. Takk for besøket, hyggelig du fant tid til en tur innom på din vei ned i EU.skvatt en tur innom nygruva på vei til Lysekil og ferie for noen dager siden. fikk servert kaffe og kringle. Rolfozzy har fantastisk musikksmak og jeg noterte meg flere ting som skal kjøpes. anlegget spilte plutoniumsbra! spesielt platespilleren som er fantastico. H3 er en fantastisk høytaler også noe såå sjeldent som en ferdig modda Klipsch. Takk for at jeg fikk komme på besøk
Ja jeg bruker MC, så da må det bli ny PU. Men samme som jeg har brukt før. Ortofon MC 30 Super. En juvel.Aaah ......ENDELIG ... godt og se deg Rozzy !! Håper at både du og PU blir gode kompiser.... Ny stift eller helt ny PU ?
/JR
Ikke santNå har det ikke vært så mye aktivitet i denne min tråd i det siste. Har neimen ikke hatt noe og komme med. Jeg har vært lei av hele dritten egentlig.
Men i dag har jeg bytta PU. Det er da noe.Så nå låter det nytt, blankt og fint her. Det var etter bytting jeg oppdaga hvor slitt den gamle var. Men ting skal kjøres ned på felgen.
Jo jeg har en ubrukt MM liggende og slenge noe sted her også. Kanskje den er riktig artig den. Original fra 70tallet. Ortofon VMS 5E. mk II.Ikke santNå har det ikke vært så mye aktivitet i denne min tråd i det siste. Har neimen ikke hatt noe og komme med. Jeg har vært lei av hele dritten egentlig.
Men i dag har jeg bytta PU. Det er da noe.Så nå låter det nytt, blankt og fint her. Det var etter bytting jeg oppdaga hvor slitt den gamle var. Men ting skal kjøres ned på felgen.
Godt at du har reserver liggende.
Hadde ikke du en MM liggende også ?
/jan
fozzy, du er nesten like ille som meg. Har en RIAA som fjusker på MC-delen. Har derfor satt frem en 1210 med MM som jeg har spilt på de siste ukene. Langt mindre jobb enn å stresse rundt med RIAAen til service. Preamp har det også vært dårlig med i over et år, for mye mas med service der óg, og latterlig bekvemt med DACen som pre istedenfor.Jo jeg har en ubrukt MM liggende og slenge noe sted her også. Kanskje den er riktig artig den. Original fra 70tallet. Ortofon VMS 5E. mk II.Ikke santNå har det ikke vært så mye aktivitet i denne min tråd i det siste. Har neimen ikke hatt noe og komme med. Jeg har vært lei av hele dritten egentlig.
Godt at du har reserver liggende.
Hadde ikke du en MM liggende også ?
/jan
Men jeg har ikke prøvd den. Mye jobb og bytte. Bedre og spelle.
HiFiRobban "lurte" meg også. Forrige skiva var ihvertfall ikke noe dumt kjøp.Husker Roberten anbefalte denne svensken for et par år siden, eller noe sånt. Hørtes bra ut den gang. Men han er desverre ikke i mine hyller fremdeles. Faen det er så mye som skulle vært der. Hvor bliver min lottogevinst av.