Hvem post er det Chrome pc ikke ser ?Aha, Eureka, ser man det ser man det.
Jeg ser bildene.
PC - Chrome nettleser --> ser ikke
iPad Mini - Safari nettleser --> ser
|
Hvem post er det Chrome pc ikke ser ?Aha, Eureka, ser man det ser man det.
Jeg ser bildene.
F.eks disse. (...og noen sider fremover de som ozzy himself har lagt ut)Hvem post er det Chrome pc ikke ser ?Aha, Eureka, ser man det ser man det.
Jeg ser bildene.
Den var veldig bra den også. Kanskje bedre enn Regaen på mange områder. Men som du sier, forandring fryder. Den ligger forøvrig på bruktbørsen, til en lav pris.Forandring fryder? Hvor har det blitt av den fine spilleren du hadde tidligere, den var vel god den også?
Hei Sluket, ja det snurresGodt å se at du er på en snurr Rozzy!
Godt å høre jeg har vært til inspirasjon. Og en riktig god søndag til deg også.Godt å se deg her Rolf. Har deg å takke for at Dylan tidvis får mye spilletid. Geniale tekster hos den mannen. God søndag!
Du er velkommen for å høre .To gode oppgraderinger. Grattis. Spilte vel bra hos deg på vinyl tidligere også. Er litt spent på hvordan din nye Rega MC pickup gjør seg mot dine tidligere pickuper. Den får mye skryt.
/Ruby![]()
Til tjeneste!! Hva slags helvete vil du ha? Du må være litt mer spesifikt, rår over et anseelig utvalg serru, inkl. 32 timer Dylan på headset, i spennetrøye og ingen tilgang på glasscola.. eller Marie kjeks!Stille her i min gamle ærverdige tråd nå. Og har jaggu vært det en stund. Noen som kan lage litt helvete her? Sluket?
Det er da ikke å drite seg ut og jage en Rega på dør. Det er det som skal til for å få et bedre liv (lyd). Men du får beholde tittelen Klok Mann.Det raste kraftig nedover her mot slutten! Det nådde en slags topp da du skrev at Roda er en klok mann, men så dret du deg loddrett ut og solgte Regaen. Da ender det opp med en rusten Volvo. Uunngåelig.
Du har frie tøyler Sluket. Trodde ikke du trengte bruksanvisning på helvete.Til tjeneste!! Hva slags helvete vil du ha? Du må være litt mer spesifikt, rår over et anseelig utvalg serru, inkl. 32 timer Dylan på headset, i spennetrøye og ingen tilgang på glasscola.. eller Marie kjeks!Stille her i min gamle ærverdige tråd nå. Og har jaggu vært det en stund. Noen som kan lage litt helvete her? Sluket?