Swoon er et veldig bra album! Et av mine PF favoritt album, undervurdert!Tar en til fra 80-tallet. Vis vedlegget 661084
Undervurdert? Tja, kanskje. Jeg har ikke oppfatta det sånn.Swoon er et veldig bra album! Et av mine PF favoritt album, undervurdert!
Jeg likte BeeGees fram til disco og kastratsang.Min eneste Bee Gees skive på vinyl
Minner fra ungdommen - spilte denne LP'en (dvs. kasett da) i bilen hver dag
på vei til jobb den sommeren.....
God helg til deg også. Johnny Cash er et godt valg.God helg Rolf... Vurderer en helg med cd og Johnny Cash her... Passe rolig, det meste.
De første kom i hus på 50-tallet. Et par singler. Tror det må ha vært 57-58 eller rundt der. De første lp kom på 60-tallet. Men jeg har ingen av de igjen nå. Og sånn har dagene gått.Du har mye bra musikk, Roz - hvor mange tiår har du kjøpt musikk?
Ikke rart verden er som den er når den oppvoksende grønne årgang har slikt syn på veteraner. En skam!Neida. Bare en liten refleksjon. I praksis betyr dette at jeg har kjøpt en LP/CD annen hver dag minst - gjennom disse femti årene! Og så kommer det noen snørrete fjortiser og sier at "Gammer'n - det der er ut!! Nå er det bare strømming og nedlasting!" Når jeg hører sånt piss blir jeg så forbanna at jeg kunne knekke paranøtter med rasshølet..
Du har nå streamet de gangene jeg har vært innom. Spille vinyl neste gangNeida. Bare en liten refleksjon. I praksis betyr dette at jeg har kjøpt en LP/CD annen hver dag minst - gjennom disse femti årene! Og så kommer det noen snørrete fjortiser og sier at "Gammer'n - det der er ut!! Nå er det bare strømming og nedlasting!" Når jeg hører sånt piss blir jeg så forbanna at jeg kunne knekke paranøtter med rasshølet..