Utrolig hvor mye musikk du har (og spiller) som faller i smak her i husetGår an å høre Dylan uten Dylan også. Bra denne. Vis vedlegget 800904
Takk for at du deler
Utrolig hvor mye musikk du har (og spiller) som faller i smak her i husetGår an å høre Dylan uten Dylan også. Bra denne. Vis vedlegget 800904
Veldig bra faktisk. Gode låter i ny og annerledes drakt.Går an å høre Dylan uten Dylan også. Bra denne. Vis vedlegget 800904
Takker og sender samme hilsen i retur. Vi lar vårsolen boltre seg i våre tynt beplantede kroppsdeler.Endelig.... back on Track! Måtte helgens vårsol bekomme Dem vel, herr Rozzy
Jeg hadde en cd med Saints, men husker ikke hvilken.«(I’m) Stranded» med The Saints er noe av det beste som kom ut av 77-bølgen.
Artig.Kan fortelle at du fikk meg til å handle den der Country Rock samlingen. Og det er ikke første gang jeg har blitt lokket til musikkkjøp av deg
Trodde jeg hadde en cd. Men jeg fant denne. Så da har jeg en lp med Saints. Spilles nå. Bra er den også, syns jeg.Jeg hadde en cd med Saints, men husker ikke hvilken.