Guida Gruvetur.
/jan
Hehe ;Drolfozzy skrev:Men den er så gammel at jeg slipper strømregning på den. ;D
/jan
|
Hehe ;Drolfozzy skrev:Men den er så gammel at jeg slipper strømregning på den. ;D
Herren, ja jeg går ut fra det er jeg som er herren?JanR skrev:Og herren syns fortsatt at low MC og step up er veien ?
/jan
Hehe godt å høre.rolfozzy skrev:Herren, ja jeg går ut fra det er jeg som er herren?JanR skrev:Og herren syns fortsatt at low MC og step up er veien ?
/jan
Joda herren er meget fornøyd med hva den lille Denonsaken gjør med lyden her.
Det er helvete til trøkk det har blitt. Hørte jeg noen nevne at Benz L2 er laidback.
Så ikke nå.
Så som du kanskje forstår hvis du leser mellom linjene her, så er jeg meget fornøyd.
rolfozzy skrev:Herren, ja jeg går ut fra det er jeg som er herren?JanR skrev:Og herren syns fortsatt at low MC og step up er veien ?
/jan
Det er helvete til trøkk det har blitt. Hørte jeg noen nevne at Benz L2 er laidback.
Så ikke nå.
Så som du kanskje forstår hvis du leser mellom linjene her, så er jeg meget fornøyd.
Litt skremmende utvikling i Halden nå om dagen :Slorbak skrev:rolfozzy skrev:Herren, ja jeg går ut fra det er jeg som er herren?JanR skrev:Og herren syns fortsatt at low MC og step up er veien ?
/jan
Så ikke nå.
Velkommen som skrotnisse du også.
Mvh Roar
JanR skrev:Litt skremmende utvikling i Halden nå om dagen :Slorbak skrev:rolfozzy skrev:Herren, ja jeg går ut fra det er jeg som er herren?JanR skrev:Og herren syns fortsatt at low MC og step up er veien ?
/jan
Så ikke nå.
Mvh Roar![]()
;D
/jan
Deg om det.Slorbak skrev:JanR skrev:Litt skremmende utvikling i Halden nå om dagen :Slorbak skrev:rolfozzy skrev:Herren, ja jeg går ut fra det er jeg som er herren?JanR skrev:Og herren syns fortsatt at low MC og step up er veien ?
/jan
Så ikke nå.
Mvh Roar![]()
;D
/jan
Litt skremmende er det.
Men en ting er sikkert og det er at vi har et flott hi fi miljø her i byen.Halden er norges beste by når det gjelder vinyl. ;D Så er det en av de peneste byene i Norge.
Mvh Roar
Hehe takk ;Drolfozzy skrev:Ok, Jan. Du er fjerna fra svartelista. Men husk det kan være kort vei tilbake.
Hmm, det skal bli interesant å få høre/serolfozzy skrev:Klypetweaket er med på og gjøre lyden slik den er. Et tweak som til de grader fungerer.
Klypa har også en annen funksjon. Bilde kommer, ikke av samme kvalitet som jazzy sine, men dog et bilde.
Nei det var noe nytt.Gago skrev:hehe.
rozzy, du vet at det selges clamper rundt omkring?
![]()
Kan ikke ha noen tunge greier på flytende oppheng.bjornh skrev:Kjøp clamp!!
Hehe klypa var fin denrolfozzy skrev:Kan ikke ha noen tunge greier på flytende oppheng.bjornh skrev:Kjøp clamp!!
Den plateklampen/strammer som Gago viser på bildet veier ikke stort mer enn klypa, og bruker mekanikk for å holde plata fast istedet for vekt. Ikke umulig jeg har en slik liggende. I så tilfelle sender jeg den til deg enten du vil eller ikke!rolfozzy skrev:Kan ikke ha noen tunge greier på flytende oppheng.bjornh skrev:Kjøp clamp!!
rolfozzy skrev:Kan ikke ha noen tunge greier på flytende oppheng.bjornh skrev:Kjøp clamp!!
FallenA skrev:Den plateklampen/strammer som Gago viser på bildet veier ikke stort mer enn klypa, og bruker mekanikk for å holde plata fast istedet for vekt. Ikke umulig jeg har en slik liggende. I så tilfelle sender jeg den til deg enten du vil eller ikke!rolfozzy skrev:Kan ikke ha noen tunge greier på flytende oppheng.bjornh skrev:Kjøp clamp!!![]()
Få's to typer, en til Rega og en til alle andre. De er like, utseende messig.Gago skrev:rolfozzy skrev:Kan ikke ha noen tunge greier på flytende oppheng.bjornh skrev:Kjøp clamp!!
hvor flytende er det opphenget ditt, da?
jeg har også flytende oppheng og bruker en clamp på nærmere kiloen.
iaff 2-300 gram. tror jeg.
btw, den avbildede clampen brukes bl.a. til rega-spillerene.
Hvor flytende? Veldig flytende.Gago skrev:rolfozzy skrev:Kan ikke ha noen tunge greier på flytende oppheng.bjornh skrev:Kjøp clamp!!
hvor flytende er det opphenget ditt, da?
jeg har også flytende oppheng og bruker en clamp på nærmere kiloen.
iaff 2-300 gram. tror jeg.
btw, den avbildede clampen brukes bl.a. til rega-spillerene.
"Rekvisita" man har liggende og ikke brukerrolfozzy skrev:FallenA skrev:Den plateklampen/strammer som Gago viser på bildet veier ikke stort mer enn klypa, og bruker mekanikk for å holde plata fast istedet for vekt. Ikke umulig jeg har en slik liggende. I så tilfelle sender jeg den til deg enten du vil eller ikke!rolfozzy skrev:Kan ikke ha noen tunge greier på flytende oppheng.bjornh skrev:Kjøp clamp!!![]()
eh......ok.