|
Appropå blåmann :65finger skrev:44.5 med innspilling av blåmann
Hmm, la kanonene vile.rolfozzy skrev:Frikveld. Fremdeles 40.
155mm er pinglete jan. dette er saker: Tykke Berta! 42 centimeter morter. Projektet vejer 820 kilo. Skudvidde 11 kilometerJanR skrev:Hmm, la kanonene vile.rolfozzy skrev:Frikveld. Fremdeles 40.
Og jeg som sto klar med 155mm og greier
/jan
Der er vi enigR.S. skrev:Slang innom naboen igår for å utveksle litt livserfaring. Den blå nåla har en utagerende dynamisk karakter som kler de stramme Hereseyene godt fant vi ut, særlig jeg. Steve Ray var forresten innom en tur også 8)
Mvh. RS
Jasså......har du begynt å "slenge" rundt du og. ;DR.S. skrev:Slang innom naboen igår for å utveksle litt livserfaring. Den blå nåla har en utagerende dynamisk karakter som kler de stramme Hereseyene godt fant vi ut, særlig jeg. Steve Ray var forresten innom en tur også 8)
Mvh. RS
Pipe skal bli en del av grunnutrustningen det er sikkert.Brasse skrev:Jeg tillater meg selv å slå følge med Finger'n om han skal nedover.
Skal også kjøpe ei pipe for anledningen. Så kan Finger'n stille med pipetobakken fra '88.
Piper er knall. Særlig som en punchline-indikator.
Det syns jeg du skal tillate deg, Brasse. Bra utvalg i piper på Svinesund.Brasse skrev:Jeg tillater meg selv å slå følge med Finger'n om han skal nedover.
Skal også kjøpe ei pipe for anledningen. Så kan Finger'n stille med pipetobakken fra '88.
Piper er knall. Særlig som en punchline-indikator.
Det var så nær gjetta som det går an og komme det. ;DJanOlav skrev:Ingen tenker jeg!! 8)
Er vel bedre i Gruva?![]()
Det er bare en myte.JanR skrev:Trodde Fru RolfOzzy ordnet med denslags ??? :
/jan
Om sneskuffen hadde vært motorisert så hadde svaret vært verre?!rolfozzy skrev:Det var så nær gjetta som det går an og komme det. ;DJanOlav skrev:Ingen tenker jeg!! 8)
Er vel bedre i Gruva?![]()
Men.....
Artig sak, ikke tvilLagga skrev:Sumiko'en er såååå mye vauta for pengene, den spiller friskt og engasjerende, med bra skyv i bassen.
Joda; "overachiever" passer nok også her...
Vennlig hilsen
Morten
Som sagt en del ganger tidligere her. Jeg ble veldig positivt overraska over denne billige saken som jeg kjøpte for og ha som reserve til Benzen.ssm skrev:Hei Rolf , spennede den pickupen der , Sumiko har godt rykte på seg , titta litt på pu ene i reference serien for en tid tilbake , hvordan vil du si at klangbalansen er , sammenliknet med benz ? Mere åpent kanskje?
EVO pu ene skal visst være knallbra til relativt høvelige penger.....TAA forhandler vel i Norge , uansett den der virker spennede,....hvilket prisleie snakker vi om ?
Mvh ESpen
Blåfredag.rolfozzy skrev:Så er platespillern kaputt. Tror det er strømforsyninga.
Ja. Det kan du si...rørlig skrev:Det var da som.......
Micro Seiki?JanR skrev:Blåfredag.rolfozzy skrev:Så er platespillern kaputt. Tror det er strømforsyninga.
Skal du låne en av meg så lenge ?
/jan
Neirolfozzy skrev:Micro Seiki?JanR skrev:Blåfredag.rolfozzy skrev:Så er platespillern kaputt. Tror det er strømforsyninga.
Skal du låne en av meg så lenge ?
/jan
Du er snill Jan. Det skal du ha.
Krysser fingre og håper det beste. Det er en meget potent spiller du har der imo.rolfozzy skrev:Til tirsdag skal jeg ta med PSUn til elektroverksted. Så kan de kanskje finne ut om det er der feilen ligger. Det er visst stengt på mandag. Fram til da får jeg nøye meg med Gamuten. Er jo lyd i den også.
Men jeg håper virkelig det er reparerbart det som feiler platespillern. Den har blitt en kjær venn og spiller bra.
Takker for det Jan. Jeg venter først og ser hvordan det går hos reparatøren.JanR skrev:Krysser fingre og håper det beste. Det er en meget potent spiller du har der imo.rolfozzy skrev:Til tirsdag skal jeg ta med PSUn til elektroverksted. Så kan de kanskje finne ut om det er der feilen ligger. Det er visst stengt på mandag. Fram til da får jeg nøye meg med Gamuten. Er jo lyd i den også.
Men jeg håper virkelig det er reparerbart det som feiler platespillern. Den har blitt en kjær venn og spiller bra.
Skulle det drøye ut med rep så skrik ut så kan du få låne Luxman til kjerringa.
/jan