united
Æresmedlem
Guida Gruvetur.
med slik teasing, så...JA
med slik teasing, så...JA
Men ikke med et sånt innhold.BHO skrev:Jeg har sett sånne polstra konvolutter før jeg da. ;D
Nei det går så greit så.SaltyDog skrev:Du må vel regne med en ganske lang innspillingstid innbrenningstid...? ???
Pussig du nevner akkurat dette nå som jeg sitter her i rutete skjorte. Dog uten vest.pengesluk skrev:Rozzy er herved klar for medlemsskap i "Dansk Rør- og Akademikerlaug"
Der er slikt verktøy (sammen med rutet skjorte samt vest) obligatorisk. Du får fyre opp en kubikkmeter med Borkum Riff (whiskymarinerte oppmalte bildekk, diagonal som sådan) og røyklegge hele Østfold i kveld, Rolf!
??? (;D)rolfozzy skrev:Pussig du nevner akkurat dette nå som jeg sitter her i rutete skjorte. Dog uten vest.pengesluk skrev:Rozzy er herved klar for medlemsskap i "Dansk Rør- og Akademikerlaug"
Der er slikt verktøy (sammen med rutet skjorte samt vest) obligatorisk. Du får fyre opp en kubikkmeter med Borkum Riff (whiskymarinerte oppmalte bildekk, diagonal som sådan) og røyklegge hele Østfold i kveld, Rolf!
Borkum Riff har vært innom her. Helt kurant tobakk det også.
Det er vel ikke den ting jeg har prøvd.
;D ;Dpengesluk skrev:Bilde fra Borkum Riff fabrikken. Råvarelageret.
Rozzy var ikke tilstede da bildet ble tatt.
Har du pantsatt huset, for å finansiere pipen ???rolfozzy skrev:Lurer på om det blir noe mer platekjøp i år. Jeg gremmes.
Det er jo ikke bare pipen som ryker i gruva, nye deler må til for å få rørsleden opp på høyden igjen.Lagga skrev:Har du pantsatt huset, for å finansiere pipen ???rolfozzy skrev:Lurer på om det blir noe mer platekjøp i år. Jeg gremmes.
/ Morten
Jeg har forventning om at den vil bli bedre enn noengang.RoDa skrev:Det er jo ikke bare pipen som ryker i gruva, nye deler må til for å få rørsleden opp på høyden igjen.Lagga skrev:Har du pantsatt huset, for å finansiere pipen ???rolfozzy skrev:Lurer på om det blir noe mer platekjøp i år. Jeg gremmes.
/ Morten
Men det blir sikkert like bra eller bedre enn den var og da blir det bra! 8)
pengesluk skrev:Forventningens tinde
han djervt besteg
men varen var ei at skue
Da slo det ham; - det er ferie! På hver eneste holme og tue!
En fryktelig tanke slo rot
helt fra hans nakne fot
- er det jeg som har mistet teften..?
og dermed får en støvel i kjeften
Imponerende ;Drolfozzy skrev:Med humøret på topp
Jeg gir ikke opp
Birger sin amp
Gir rørslean kamp
For musikken den flommer
Selv i ferie og sommer
Gir meg ende overpengesluk skrev:Ikke verst , hva?? Selv med utpreget fotsvette og heteslag etter alt hagearbeide ;D
Søndag som kommerrolfozzy skrev:Med humøret på topp
Jeg gir ikke opp
Birger sin amp
Gir rørslean kamp
For musikken den flommer
Selv i ferie og sommer
;D må si dere eldre herrer er i det lyriske hjørnet ja.pengesluk skrev:Søndag som kommerrolfozzy skrev:Med humøret på topp
Jeg gir ikke opp
Birger sin amp
Gir rørslean kamp
For musikken den flommer
Selv i ferie og sommer
Blir det velfylte vommer
og øra masseres av 15"
Mange takk for tilbudet, Mbare. Men ikke behov for og låne den nå.Mbare skrev:Rozzy: jeg har fremdeles den Cayin-spilleren som du vel hadde på lån engang i tiden. Hvis du vil ha den på lån igjen, får du bare si fra.
Enda godt.rolfozzy skrev:Hadde tatt fyr i oppvaskmaskin. Det gikk greit.