K
Kaare G. Opsahl
Gjest
god jul i stua.
Vedlegg
-
107.7 KB Visninger: 322
God Jul til deg også JanOlav.JanOlav skrev:Ønsker deg en God Jul Rolf.
Fortsett den gode trenden med å være IKKE RØYKER.
Har trua på deg, stå på!
Se der ja. Slike nissebilder vil vi ha. Ikke det forsofne vraket som fingern viser fram. ;Dterjetroll skrev:God Jul!
Med gode ønsker!!!!!!!!!!!! fra Terje
rolfozzy skrev:Alt blir bra til slutt ja. Og god jul til deg også.Haavard skrev:God Jul !
Håper du holder ut. Har gjort det samme en gang, etterhvert ble det lettere og lettere. Det får være trøsten.
Ingen røyk i kjeften siden 3.januar 2006. Har planer om ei pipe tobakk eller en ekte god sigar når jeg blir 50.
Håvard
Og siden det er julaften i dag, blir det den tradisjonelle julelunsjen.
Nemlig risgrøt.
min er sjef, skyller ned bikkjematen med groggrolfozzy skrev:Se der ja. Slike nissebilder vil vi ha. Ikke det forsofne vraket som fingern viser fram. ;Dterjetroll skrev:God Jul!
Med gode ønsker!!!!!!!!!!!! fra Terje
Og God Jul til deg Terje.
Og til fingern.
Slike nisser?rolfozzy skrev:Se der ja. Slike nissebilder vil vi ha. Ikke det forsofne vraket som fingern viser fram. ;D
Øssy suger julen inn...JanR skrev:
God Jul
/jan
Og romjulapengesluk skrev:Øssy suger julen inn...JanR skrev:
God Jul
/jan
lassemann skrev:God Jul i den nye stua Rolf Fra lassemanns
J.J skrev:Michael Åkerfeldt synger julen inn
Goo Juuul ;D
Takk og en God Jul til dere også.Dazed skrev:God jul, Rolf! I mangel av en Opeth-juleplate, får du heller ta til takke med Bobber'n sin! ;D
Og God Jul til deg også, Salty.SaltyDog skrev:God jul, rolfozzy!
Mvh Salty
(...og vi gir oss ikke så lett...)
Ingen ting og bekymre seg for Karma.Karma skrev:Blir litt bekymret med så mange dager uten livstegn..
Det er vel fortsatt du som er sjefen over røyken, og ikke motsatt..?
Menijøssenavnda. Er det to Larrisser her nå. ;DJanR skrev:Og romjulapengesluk skrev:Øssy suger julen inn...JanR skrev:
God Jul
/jan
/jan
Må innrømme at du imponerer meg !rolfozzy skrev:Ingen ting og bekymre seg for Karma.Karma skrev:Blir litt bekymret med så mange dager uten livstegn..
Fremdeles røykfri. Og ingenting som tyder på noe annet.
Godt man tar feil innimellom, ikke santKarma skrev:Må innrømme at du imponerer meg !rolfozzy skrev:Ingen ting og bekymre seg for Karma.Karma skrev:Blir litt bekymret med så mange dager uten livstegn..
Trodde egentlig at du var typen som ikke ga deg med røyken før krematoriet..
Er du vondemannens utsendte medarbeider..? :pengesluk skrev:Ta deg en velfortjent blås nå, Ozzy, det er jul! Må kunne unne seg noe...
Karma skrev:Er du vondemannens utsendte medarbeider..? :pengesluk skrev:Ta deg en velfortjent blås nå, Ozzy, det er jul! Må kunne unne seg noe...
Gleden ved å ta feil er pessimistens sjeldsynte lyspunkt i livet..JanR skrev:Godt man tar feil innimellom, ikke santKarma skrev:Må innrømme at du imponerer meg !rolfozzy skrev:Ingen ting og bekymre seg for Karma.Karma skrev:Blir litt bekymret med så mange dager uten livstegn..
Trodde egentlig at du var typen som ikke ga deg med røyken før krematoriet..
/jan
Sluket som baby?pengesluk skrev:Dessuten, det er de BARSKE som røyker. Fegisene holder opp.