|
Hehe neida65finger skrev:Nå håper jeg virkelig du ikke mener meg Jan ;D
Det var da bare hyggelig det.65finger skrev:Nå håper jeg virkelig du ikke mener meg Jan ;D Fantastisk flotte anlegg jeg hørte i Halden og Særp i dag. Kommer tilbake med rapport i morgen. Takk for at jeg fikk komme på besøk![]()
Vi er jo så hyggelig så ;Drolfozzy skrev:Det var da bare hyggelig det.65finger skrev:Nå håper jeg virkelig du ikke mener meg Jan ;D Fantastisk flotte anlegg jeg hørte i Halden og Særp i dag. Kommer tilbake med rapport i morgen. Takk for at jeg fikk komme på besøk![]()
Drittvær her nå. Regner og blåser som ville helvete ute.JanR skrev:Vi er jo så hyggelig så ;Drolfozzy skrev:Det var da bare hyggelig det.65finger skrev:Nå håper jeg virkelig du ikke mener meg Jan ;D Fantastisk flotte anlegg jeg hørte i Halden og Særp i dag. Kommer tilbake med rapport i morgen. Takk for at jeg fikk komme på besøk![]()
Du svarte ikke på spørsmålet mitt, har målemannen vært innom ?
/jan
Ikke dumt hvis det lyser rundt husveggene.rolfozzy skrev:Og der tordna og lynte det også. Må kanskje slå av pc og denslags da.
Da regner jeg med at det kommer en masse grafer og shit etterhvert som ingen skjønner noe av ;Drolfozzy skrev:Målemann ? Nei har ikke vært noen målemann her.
Men i løpet av kvelden så........
Det er da så mye man ikke skjønner noe av, så litt fra eller til spiller ingen rolle.JanR skrev:Da regner jeg med at det kommer en masse grafer og shit etterhvert som ingen skjønner noe av ;Drolfozzy skrev:Målemann ? Nei har ikke vært noen målemann her.
Men i løpet av kvelden så........
/jan
Nysgjerrig sjøl.rolfozzy skrev:Moro og se hvordan den lyden jeg syns er bra vil måle.
Skal høre med målekællen om han kan legge ut resultatet her.JanR skrev:Nysgjerrig sjøl.rolfozzy skrev:Moro og se hvordan den lyden jeg syns er bra vil måle.
Hold oss oppdatert
/jan
JanR skrev:De målingene var jo knallbra
Godt jobbet guttane.
/jan
Vi får se når RoDa legger ut målingeneSlorbak skrev:JanR skrev:De målingene var jo knallbra
Godt jobbet guttane.
/jan
Hva er dette betyr,disse målingene Jan. Hva er optimalt?
Mvh Roar
Teori og praksis.Brasse skrev:Overraskende med såpass respons under 50hz! ???
Tror du Roda har en sub han skal prøve og bli kvitt? ;DJanR skrev:Artig RoDa, godt å se at rozzy har høytalere som gjør det de skal
Kanskje best at du ikke kommer hit og måler, skal vel brått true på meg en sub også ;D
/jan
Om han har så trenger vel du den mere enn meg :rolfozzy skrev:Tror du Roda har en sub han skal prøve og bli kvitt? ;DJanR skrev:Artig RoDa, godt å se at rozzy har høytalere som gjør det de skal
Kanskje best at du ikke kommer hit og måler, skal vel brått true på meg en sub også ;D
/jan
rolfozzy skrev:Tror du Roda har en sub han skal prøve og bli kvitt? ;DJanR skrev:Artig RoDa, godt å se at rozzy har høytalere som gjør det de skal
/jan
rolfozzy skrev:Bra elektronikk bringer fram det beste i Heresy, de har fulgt med hele veien på de oppgraderinger som er foretatt. Pre med BP signalkort har tilført veldig mye.
Kutta ut et par kondiser i signalveien var det siste.
Ja det var jo dette med musikken da, Det betyr mye for meg. Speller ikke anlegget musikk så ...................BHO skrev:rolfozzy skrev:Bra elektronikk bringer fram det beste i Heresy, de har fulgt med hele veien på de oppgraderinger som er foretatt. Pre med BP signalkort har tilført veldig mye.
Kutta ut et par kondiser i signalveien var det siste.
Det var avkoblingskondisene på katodemotstandene vi fjerna ved forrige korsvei.
Spiller flott i gruva di Rolf......Gamut`n har jeg ikke fått hørt på enda, men noe skal en jo ha og se fram imot også.
Som nevnt av andre også, så er det jo musikken som "ruler" i gruva, og sånn bør det jo være. 8)
Takk for besøket. Bare stikk innom igjen når du måtte få lyst du.65finger skrev:Var på besøk i Gruva for noen dager siden og det ble et minneverdig besøk. Fikk servert kaffe, boller og småkaker av en usedvanlig hyggelig Rolfozzy. Gruva er kul! trivdes veldig godt der nede. Badet er fantastisk også (der hadde jeg innlosjert meg med kjøleskap og grill hadde det vært mitt) Lyden fra anlegget er kort oppsummert: Medrivende! foten rykket i gang umiddelbart og det var gøy å sitte å lytte. Vi startet med gamutten som solhaug hadde modifisert. jævlig god. Meget tyst, direkte og åpen med fantastisk dynamikk. platespilleren spilte også fantastisk. litt mere lettflytende enn CDlyden men ikke så "tyst" lyden var generelt åpen med god oppløsning, masse detaljer som ikke var i veien for "musikken" Dette anlegget var på "kakke rolf i bakhodet og knabbe godsakene nivå" Rolf har også en meget knabbbar musikksamling. takk for at jeg fikk komme. Håper jeg får komme igjenPS dro videre til JanR, Kommer tilbake i hans tråd med inntrykk av musikkanlegg og fisker