Franco Serblin Accordo Goldberg

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Prisen er klar på Franco Serblin Accordo Goldberg, 154.500.- med tilhørende stativer.
    Ta kontakt. Vi ønsker referanse kunder på Franco Serblin.

“I consider the loudspeaker as a musical instrument, one that is able to deliver through the pleasure of listening the nuances, the details and intensity of the musical event. Through the ideal speaker, music realises its supremacy as an immersive art form. The inspiration for this new project comes from the elusive beauty of the Goldberg variations. It is a complex yet perfect creation.” – Massimiliano Favella Franco Serblin Studio

JWK Audio/Sound of heaven
    Tlf:+47 464 29 861
    E-mail: kontakt@soundofheaven.as
    Hjemmeside: www.soundofheaven.as

goldberg1.1.PNG

goldberg2.PNG

goldberg3.PNG

goldberg4.PNG

goldberg5.PNG

Sist redigert:

Kommentarer

sound of heaven

Bransjeaktør
    Ble medlem
    24.11.2013
    Antall liker
    639
    Torget vurderinger
    3
    Specifications Franco Serblin Accordo Goldberg
    • Frequency Response: 39-23000Hz
    • Nominal impedance: 7 ohm, minimum 3.8 ohm at 5500hz
    • Sensitivity: 2.83V1 m:87 dB
    • Minimum power amplifier: 40W/channel
    • Speaker dimensions: 40,5×24×43cm (HWD)
    • Stand height: 74cm
    • Weight: 25Kg/pair speaker unpacked – 28Kg/pair packed
    • 16Kg/pair stand unpacked – 23Kg/pair packed
    • Finish: Solid wood – Metal parts of chrome and aluminium
    • Pris 154.500.- med tilhørende stativer

hvalross

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    26.10.2008
    Antall liker
    148
    Torget vurderinger
    3
    Hvor mye bedre lydmessig er disse stativhøytalerne i forhold til stativhøytalere til en tredjedel av prisen . Betaler man mest for det lekre utseendet kanskje. En meget vakker høytaler da må jeg si.

Valentino

J. Brünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Antall liker
    26.046
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Ser ut til at man velge pene høyttalerkabler. :)

JMM

Slava Ukraini!
    Ble medlem
    27.11.2016
    Antall liker
    9.338
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    4
    Tror Biltema blir litt småkjipt ja, men det finnes jo mye fint i pyntestrømper.

Janpe

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.08.2015
    Antall liker
    779
    Hvor mye bedre lydmessig er disse stativhøytalerne i forhold til stativhøytalere til en tredjedel av prisen . Betaler man mest for det lekre utseendet kanskje. En meget vakker høytaler da må jeg si.
    For å kaste meg ut på dypt vann her;
    Nei, jeg tror ikke disse er noe lydmessig "bedre" enn stativhøyttalere til rundt 50K. Så kan man spørre videre; Er de til 50K mye bedre enn noen til 25K? Kanskje, kanskje ikke.

Det man får med Accordo er førsteklasses håndverk og ett design "til å dø for" (etter min mening). Så må det jo bli opptil enhver å avgjøre om man vil betale for dette. Har vel litt med eier glede å gjøre også tenker jeg, å ha noe unikt og spesielt.

Jeg har ikke Accordo selv.

JP

Holmium

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2002
    Antall liker
    784
    Torget vurderinger
    5
    Godt håndverk betaler man gjerne noe for, og stativene er en del av prisen. Men at lyden også er formidabel er helt sikkert.

Jeg hadde Accordo en liten stund da de inngikk i en byttehandel. De spilte så utrolig vakkert, det er noe av det desidert beste jeg har hørt av vokalgjengivelse. Det var en stor opplevelse. Antok de var meget bra, men de var enda bedre. En sjelesettende opplevelse. Jeg vil påstå du ikke får den kvaliteten for 50k, da er det i så fall et røverkjøp og ikke noe du finner hvor som helst.

Voff

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.11.2006
    Antall liker
    8.777
    Torget vurderinger
    1

Har aldri hørt disse. Jeg har Accordo Essence. De spiller bedre enn B&W 803D3 som koster omtrent det samme.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…

Informasjon om bruker

sound of heaven
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
639
Link til alle artikler
123
sound of heaven sine annonser
Bransjenyheter
Best Of The Year 2024 Awards - Franco Serblin Accordo Essence

Best Of The Year 2024 Awards - Franco Serblin Accordo Essence

• 2
Audiokey Reviews - Best Of Year 2024 Awards , Franco Serblin Accordo Essence Franco Serblin Accordo Essence speakers are supremely musical, refined, and technically accomplished, featuring an...
Fortsett
Bransjenyheter
HI-FI+ Winner 2025, Franco Serblin Accordo Goldberg

HI-FI+ Winner 2025, Franco Serblin Accordo Goldberg

• 1
Årets stativ høyttaler i Hi-Fi+ , Franco Serblin Accordo Goldberg. Vi feirer det med 20% rabatt ut januar 2025. Veil. pris 154.500.- med tilhørende stativer. Ta kontakt på tlf: 46429861 for...
Fortsett
Bransjenyheter
Audia Flight FLS 1/4 - Årets forsterker sett i The Ear !

Audia Flight FLS 1/4 - Årets forsterker sett i The Ear !

• 0
Audia Flight FLS1/FLS4 amps deliver the musical message Audia Flight sitt forsterker sett FLS1 og FLS4 har blitt kåret til årets forsterker sett i engelske THE EAR. Vi feirer det med 20% rabatt...
Fortsett
Bransjenyheter
Nyheter fra Atohm !

Nyheter fra Atohm !

• 0
Atohm lanserer nå to nye modeller fra Sirocco serien. Det er stativ modellen 1.24 og den gulvstående 2.24. Høyttalerne vil være leverings klare fra begynnelsen av desember. Setter ny standard i...
Fortsett
Bransjenyheter
Trade in, trade up

Trade in, trade up

• 0
Drømmen er kanskje nærmere enn du tror. Vi kjører nå innbytte kampanje på Franco Serblin sine følgende modeller, Accordo, Accordo Goldberg, Accordo Essence og Ktema. Ønsker du å bli eier av et par...
Fortsett
Bransjenyheter
No compromises. High End Amps and Speakers are Insane!

No compromises. High End Amps and Speakers are Insane!

• 0
Bli med på house tour hos Audia Flight og Alare Labs. JWK Audio/Sound of heaven Tlf:+47 464 29 861 E-mail: kontakt@soundofheaven.as Hjemmeside: www.soundofheaven.as
Fortsett
Topp Bunn