takk for tips, har ikkje sett disse før. Har omtrent bare hørt på Zappa hele uken via wimp på stueanlegget, så disse videoene kom som bestillt. Og de ga sjølsagt enda mer inspirasjon til å høre mer Zappa. For en fantastisk fyr!!I tilfelle man har litt tid til overs.....
https://www.youtube.com/watch?v=3eT8Ip5mpZ0
https://www.youtube.com/watch?v=ZuhoavP4k4c
Er dette MTV konserten på Halloween som er gitt ut på video?Siden vi er i vinylhjørnet:
Vis vedlegget 293423
Min er nyvasket og klar for avspilling så snart arbeidshelga er overstått.
ække noe å lure påJeg har selvfølgelig hørt Zappa en del før , spessiellt i oppveksten husker jeg det ble spillt en del hjemme av han, men har aldri selv kjøpt noe vinyl av han, men kanskje er tiden inne for å ta ett dykk ned i musikken hans
Ække det.ække noe å lure påJeg har selvfølgelig hørt Zappa en del før , spessiellt i oppveksten husker jeg det ble spillt en del hjemme av han, men har aldri selv kjøpt noe vinyl av han, men kanskje er tiden inne for å ta ett dykk ned i musikken hans
R
Hei!Jeg var helt Zappa-frelst i ungdommen. Faren min var sjømann, og hadde stående ordre om å kjøpe alt han kom over av Frank Zappa. Jeg har MYE Zappa.
Men i forbindelse med et par flyttinger hadde mange av platene (vinyl selvfølgelig) havnet hos søsteren min. Jeg fikk platene tilbake for er par uker siden, sammen med ca 100 LP'er av diverse artister.
Har hygget meg i kveld med ei flaske Glengoyne og en haug med gamle Zappa-plater.
Han er helt konge.
Jeg snakker selvfølgelig om gammel Zappa. Fra Freak Out og frem til Zappa In New York. For en kveld!!
Roger
Skikkelig bløffmaker han produktsjefen din.Jeg klager ofte min nød over å være født et musikalsk tiår for seint. Produktutviklingssjefen på jobb ble født i rett tiår og kan dermed tørt replisere med: " - jeg var der da Zappa spelte på Club7".
Antagelig riktig for meg også.Min favoritt Zappa-plate.
Han var der med band etter en konsert så vidt jeg har blitt fortalt.Skikkelig bløffmaker han produktsjefen din.Jeg klager ofte min nød over å være født et musikalsk tiår for seint. Produktutviklingssjefen på jobb ble født i rett tiår og kan dermed tørt replisere med: " - jeg var der da Zappa spelte på Club7".
Zappa spilte aldri på Club7...............
Eller Sex Pistols konserten på Penguin Club. "Alle" var der til tross for at det bare var plass til et par-tre hundre.............jeg var der ikkeHan var der med band etter en konsert så vidt jeg har blitt fortalt.Skikkelig bløffmaker han produktsjefen din.Jeg klager ofte min nød over å være født et musikalsk tiår for seint. Produktutviklingssjefen på jobb ble født i rett tiår og kan dermed tørt replisere med: " - jeg var der da Zappa spelte på Club7".
Zappa spilte aldri på Club7...............
Men det er vel som med Clash-konserten i Oslo som "alle" var på?