Egentlig det samme og like ille fordi NVB oppstår ubevisst.Jeg er med i TCU "the collective unconscious", bedre eller værre ?
""I used to think "the collective unconscious" referred to that sub/super conscious state we go to when taking hallucinogens. I now understand it refers to humanity as a whole, with a slightly cynical twinge.""Egentlig det samme og like ille fordi NVB oppstår ubevisst.Jeg er med i TCU "the collective unconscious", bedre eller værre ?
Hva i all verden gjør Fridtjof Arngren på den pakka?Til krangletråder foretrekker jeg absolutt gourmetversjonen av popcorn.....
Orville Redenbacher's: Classic Popcorn & Gourmet Popping Corn
Vis vedlegget 515821
Så kan dere andre ignorante klantskaller sitte der med Maarud og andre ufyselige varianter.
Jeg tar sjansenNoen ganger er jeg fristet til å poste følgende:
* Vis meg høyttalerene dine og jeg forteller deg hvor lite HiFi peil du har....
* Vis meg høyttalneplasseringen din og jeg forteller deg hvor lite HiFi peil du har....
* Vis meg musikkatalogen din og jeg forteller deg hvor lite HiFi peil du har....
* Fortell meg hva slags sport du dyrker og jeg forteller deg hvor lite HiFi peil du har....
Skikkelig Flame War i kjømda der... - men da kommer Onkel Buffalo Bill løpende umiddelbart så det går jo ikke uansett.....
Ikke verst som Junior pleide å zi da han svømte rundt båten som 3-åring.....Hvor godt hadde du selv kommet ut av en slik befaling?
Lekkert. Bæltøft.Jeg tar sjansenNoen ganger er jeg fristet til å poste følgende:
* Vis meg høyttalerene dine og jeg forteller deg hvor lite HiFi peil du har....
* Vis meg høyttalneplasseringen din og jeg forteller deg hvor lite HiFi peil du har....
* Vis meg musikkatalogen din og jeg forteller deg hvor lite HiFi peil du har....
* Fortell meg hva slags sport du dyrker og jeg forteller deg hvor lite HiFi peil du har....
Skikkelig Flame War i kjømda der... - men da kommer Onkel Buffalo Bill løpende umiddelbart så det går jo ikke uansett.....
Vis vedlegget 516374
Står i staua.
Spiller mest metal.
Dyrker egentlig ikke noe som helst for tiden. Har prøvd å dyrke penger med å plante penge-tre, men glemte å vanne det..
Rettelse:JBHell 2360 er det tøffeste hornet i gata, men det har plenty feil...... men det gir en soundstage som få klarer !!! Om du spiller jazz ifra DJ GiZa eller svartmetall alla spillelista til JJ
Du er vel en sånn en som streamer, du. Såååååå moderne.Folk som har bånnspiller.............. trenger ikke bakgrunn, dem er i avgrunn....
Taperuller er bare sååååååå 1970
Jeg svinger sikkert innom genren, sammen med en Ardbeg Uigeadail...selv om det idag foreløpig går i Blues; Billy F Gibbons - The Big Bad BluesEr det nokon som har tenkt å spele hardbop i helga?
Før den spilte jeg denne
Pink Floyd - Relics
Da kan det krangles om whisky, hard bop, blues eller Pink Floyd!? You pick and choose!
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro