Skulle bare hatt topplata til 509’n på 590’n
Jeg heller mot Accuphase i dette tilfellet jeg og, men jeg kvier meg litt allikevel. Den teksten på dekselet ser ut som noe detaljisten har klistra på;Accuphase, med et par hestelengeder. Mest gjennomført design og finish. Sekundærfunksjoner bak deksel. Forsiktig avrundete kanter all over
Volum og input selektor knapp med matt og fin front uten "billig" dreid finish. Meget harmonisk belysning, også på de store velgerne. En annen liga.
Colnagoen hennes er griselekker. Sykler skal på veien og hifi står i stua. Jeg vil ikke ha Ferrarirød innenfor døra, men gjerne på bilen.Yamaha for meg, og definitivt i sølv. Stringent er min greie.
Hun andre drar inn krimskramset i huset, så da blir det balanse. I annet leketøy er Bianchien min helt i Celeste og Colnagoen hennes i såkalt Art Decor. Man kjenner lusene på gangen, hehe.
Driter i lyden så lenge det ser bra ut. Det er derfor jeg har MagnepanSpørsmålet er jo også i hvilken grad våre fordommer (presupposisjoner) om hvilket merke som lager best lyd styrer hva vi synes ser best ut