Lurer meg på om ikke knutanimal har tenkt å magnetmontere mellomtoneelementet. Da trenger man ikke samme stivhet i baffelen.Delle skrev:Dette så interessant ut. Hva med å runde hjørnene på baffelen litt; det ville myke opp inntrykket noe?
Den halvrunde, bakre delen av baffelen, hvilket materiale tenker du den skal lages av?
Den kan jo fungere som en grei avstiving av baffelen ved riktig materialvalg.
Mvh
Kva skjer så her då?Tegninger på subkassene kommer snarlig.
Andreas skrev:Vel, med så mange herlige byggebilder kan K. ha så mye fett utstyr har bare vil for meg. Pøs på, dette er råartig å følge med på.
Snickers-is skrev:Jeg er sikker på at kokken skal dra dette i land på en utmerket måte. Jeg leverte nylig 45 målinger på proto waveguider han hadde laget. Det er helt klart lite, om enn noe, som er overlatt til tilfeldighetene her.
Snickers-is skrev:Det du sier er at han burde overlate det hele til deg?![]()
Når jeg leser dine innlegg får jeg en følese av at du mener din "kokkekunst" er bedre enn alle andres. Har du noen gang blitt imponert av hva andre har fått til , det være seg diy'ere eller større produsenterR.Solhaug skrev:Snickers-is skrev:Jeg er sikker på at kokken skal dra dette i land på en utmerket måte. Jeg leverte nylig 45 målinger på proto waveguider han hadde laget. Det er helt klart lite, om enn noe, som er overlatt til tilfeldighetene her.
Det høres bra ut, ellers er det finavstemning av klang/dynamikk og element/komponentutvelgelse ved lytting som er "kokkekunst". Målinger kan alle gjøre
Mvh. RS