Fy fader Lyd og Bilde er dårlig...

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Innlegg
2.376
Antall liker
4
Ikke glem tyske Image HiFi da ... sammen med HiFi+ og Fidelity har man et utmerket knippe HiFi blader ...
hadde Tysk på skolen, men den har gått i glemmeboka. Skulle gjærne lest mer tyske blader da de virker meget proffe og seriøse i sin gjennmføring, men fortiden så blir det med å titte på bildene i Häuser :)
 
K

kbwh

Gjest
Stereoplay er et ordentlig hifiblad. De måler og forklarer. Fin måte å holde lesetysken frisk på.
 

Arne_Marco

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
19.03.2002
Innlegg
238
Antall liker
1
Det er morsomt å sammenligne blader. Når jeg er ute å reiser, ser jeg gjerne om de har hifiblader. Stereoplay har jeg også lest et par ganger. Det finnes også et rent vinylblad i Tyskland som rett og slett heter LP. Har også kjøpt blad i Frankrike (Haute Fidelite) og i Spania (Alta fidelidad). Men fransken ble litt tung da jeg forsøkte å forstå innholdet fra spansk ...

Men det interessante er å se produktene de tester. Det er en del forskjeller på hva som er på markedet i de forskjellige land.
 

Brum

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.11.2006
Innlegg
316
Antall liker
16
"Lyd og Bilde" .... det er pokker så mye foto for tiden....leser ikke en eneste artikkel om foto!!! "Lyd og foto" hadde vært et mer representativt navn på blekka for tiden..... de må skjerpe seg! Den dagen Fidelity begynner med foto....uff og huff.....måtte den ALDRI komme!

Litt Ali kaffe, takk... :)
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.368
Antall liker
6.766
Er det de som legger ved en DVD, og bladet koster mindre enn en dvd?
Da hender det jeg kjøper det. Men Lese det? Jeg gjør som med Se & Hør, hvis jeg har det mellom hendene; blar fort igjennom og legger det fra meg.
 

Pittar

Hi-Fi interessert
Ble medlem
06.03.2006
Innlegg
91
Antall liker
35
Torget vurderinger
6
Lyd & bilde har et opplag på 30 000 pr. mnd, noe mer enn Fidelity tenker jeg , les det som et Se & Hør i nyheter i lyd & bilde, intet mer !
 

Leikis Lyd

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.05.2006
Innlegg
5.465
Antall liker
2.122
Sted
Kyrksæterøra
Torget vurderinger
12
Beste lesinge får vi jo her på sentralen, spesielt når noen har litt sterkere meninger en andre. Det er det som oftes noen som ikke tåler. Da er underholdningen i gang, noe latterlig og noe morsomt. Men for det meste meget bra lesing fra meget erfarne entusiaster. Og det er gratis :p
 

Kvasar

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.01.2006
Innlegg
184
Antall liker
0
Ingen kan måle seg med Fidelity når det gjelder kvalitet,gjennomarbeidet stoff - i Norge
Men når det gjelder Mainstream blad så synes jeg DVD/HJEMMEKINO overrasker positivt ,har også noe Stereo stoff :)
 
B

Back_Door

Gjest
Lyd og Bilde blir nærmest et organ for produsenter og butikker.
Dersom man er opptatt av uavhengighet, kan kanskje dette være noe å vurdere?: http://www.hificritic.com/

Noen som har lest dette bladet?
 

Rocco

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.12.2005
Innlegg
207
Antall liker
0
Synes bladet burde leses som det er, uansett om det ikke er så bra som Fidelity, så har undertegnede abbonert helt siden starten.

Sammenligner man Svenske og Norske lyd og bilde, så er det Norske absolutt å foretrekke.
 

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Innlegg
5.979
Antall liker
327
Sted
Oslo Vest
Synes han med det Engelske navnet skriver bra om TV'er, virker som han har peiling.
 

Psyklisten

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.12.2004
Innlegg
993
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
Synes det er en del fint stoff i bladet jeg. Nå kjøper ikke jeg disse bladene hver gang, kjøpte det nå da jeg er i markedet for ny tv. Ser jo at det er en del annonser for testede produkter, men shit au, uten annonsene får man kanskje heller ikke omtalene. Det er bare å bruke litt sunn fornuft her, og ikke sluke alt rått.
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
24.234
Antall liker
9.092
Torget vurderinger
1
Du skal ikke ha andre blader enn Fidelity...
 

Psyklisten

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.12.2004
Innlegg
993
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
Kjøpte siste HIGH-Fidelity, takke meg til Lyd og Bilde da!
 
Topp Bunn